käviskö tällainen tunika häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rajaa:
öö... sulla on häät?? mun arkinen t-paita makso ton verran :D ei millää pahalla tuttu, sai sairaan hienon häämekon 20e koska oli käytetty kuitenkin kuin uusi!.... eikö johonki vois panostaa?

46 euroa on aika iso osa mun kuukausituloista. tuohon päälle tulee vielä takki + housut + kampaus ja meikki + ne muut lukuisat rahareiät joten 46 euroa en yhteen paitaan laita.

Alkuperäinen kirjoittaja Ok:
Sun tapaukseessa on kyse hääjuhlasta eikö? Muutenkin mun mielestä ainoot mukavat vaatteet on trikoo housut ja paidat ja en niissä todellakaan häihin mene.

Kyllä juhliin pukeudutaan nätisti eikä aina noi valita sitä mukavinta vaihtoehtoa. Ennemmin menisin häihin trikoomekossa, kuin luilla tuetussa juhlapuvussa, mutta kun se ei ole suotavaa!!!!

Mielestäni tämä paita on nätti joten nätisti aion pukeutuakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
öö... sulla on häät?? mun arkinen t-paita makso ton verran :D ei millää pahalla tuttu, sai sairaan hienon häämekon 20e koska oli käytetty kuitenkin kuin uusi!.... eikö johonki vois panostaa?

46 euroa on aika iso osa mun kuukausituloista. tuohon päälle tulee vielä takki + housut + kampaus ja meikki + ne muut lukuisat rahareiät joten 46 euroa en yhteen paitaan laita.

mitä hittoa sitten panostat johonki meikkiin ja kampaukseen kun itse varmasti osaat? et sinä sinne alttarille nouse daaa hanki nyt se mekko vaan takki sulla on varmasti jo omasta takaa.. tai sit lainaat joltain muulta toi paita on rätti

Alkuperäinen kirjoittaja joooo:

mitä hittoa sitten panostat johonki meikkiin ja kampaukseen kun itse varmasti osaat? et sinä sinne alttarille nouse daaa hanki nyt se mekko vaan takki sulla on varmasti jo omasta takaa.. tai sit lainaat joltain muulta toi paita on rätti

ja nyt on kesä illalla riittää joku isompi huivi harteille...

Alkuperäinen kirjoittaja joooo:

Juuri siksi, etten todellakaan osaa. En mä halua hiukset auki, meikit levinneenä olla. eikä ole sellaista takkia joka häihin kelpaisi, ei edes mun mielestä. Paita on nätti rätti, älä nyt hyvä ihminen hermostu!

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Huivit on aika epäkäytännöllisiä, ainakin mun mielestäni. Varsinkin, jos haluaa peittää ne käsivarret ihan koko ajan.

ja tätimäisiä.
millaisia vaatteita saraldo sinä pidät juhlissa? :)

Mulla on yleensä paita ja mustat housut, joskus harvoin musta pitkä hame. Paita on sen verran pitkä, että ulottuu lantiolle hyvin. Ja kaula-aukko on v-mallinen, muuten mun kaula näyttää entistä lyhyemmältä :D . Hihojen pitää olla sellaiset, ettei kiristä. Housujen vyötärö on sen verran korkealla, että puristaa edes osan makkaroista littanammaksi (sikäli mikäli se nyt on mahdollista...). Mä ostan vaatteeni yleensä KappAhlista ja Lindeksistä, sieltä olen löytänyt ihan riittävän juhlavia ja hyvin istuvia vaatteita.

kiitos saraldo vastauksesta.
nyt lähti tilaukset. kokeiluun tulee jakku, pari mekkoa, eka sivun pusero ja satiinipusero.

Tuu sitten kertomaan, mihin päädyit :) !
Tuli vielä mieleen sekin, että on tosi vaikea miettiä, miten jonkun kuvan vaate itselle sopii. Kun ne kuvien naiset on poikkeuksetta pienempiä kuin itse. Se, mikä näyttää kuvassa toisen päällä hyvältä, voi näyttää ihan kauhealta itsellä. Jos olis normaalipainoinen, vois asiat olla toisin :/ .

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Tuu sitten kertomaan, mihin päädyit :) !
Tuli vielä mieleen sekin, että on tosi vaikea miettiä, miten jonkun kuvan vaate itselle sopii. Kun ne kuvien naiset on poikkeuksetta pienempiä kuin itse. Se, mikä näyttää kuvassa toisen päällä hyvältä, voi näyttää ihan kauhealta itsellä. Jos olis normaalipainoinen, vois asiat olla toisin :/ .

Niinpä. ja sitten kun itse olen vasta lihonut lisää niin en tiedä edes vaatekokoani :ashamed:
Nyt pakko lähteä nukkumaan, elloksen sivut toimi niiiin hitaasti että meni yli tunti että sain koluttua paikan läpi

Pari ehdotusta kirjoittajalle:

Tämä mekko varmastikin korostaa muotoja ja vyötäröä positiivisesti, mutta jää "alliongelma"

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=215658&articleId=310872&variantId=2174473&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Toinen vaihtoehto + bolero:

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=37673&productId=231656&articleId=365617&variantId=2328676&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

ja

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=37673&productId=240206&articleId=153747&variantId=2445769&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Alkuperäisestä paidasta sanoisin, että voisi hyvin mennä vieraan hääasuna yhdistettynä järkevästi jakkuun ja housuihin/(hameeseen), mutta en ostaisi tuota, koska noin levoton kuosi ei mielestäni sovi kookkaammalle naiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Pari ehdotusta kirjoittajalle:

Toinen vaihtoehto + bolero:

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=37673&productId=231656&articleId=365617&variantId=2328676&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Tämä on ihan kivan näköinen, mutta onko tämä sitten oikeasti juhlavampi kuin vaikka laittamani paita? Ei mun silmiin kyllä. ja mustaa en kehtaa kyllä häihin pistää ja bolerossa ei ollut kokoa.

Minusta häävaatteiden ei tarvitse olla mitenkään erikoisen juhlavia. Jokainen pukeutuu tavallaan ja tyylillään. Meidän häissämme oli pukeutujia laidasta laitaan, osa juhlavimmissa ja osa arkisimmissa vaatteissa. Kaikilla kuitenkin siistit ja itselleen mieluisat vaatteet päällään.

Yhteistyössä