käviskö tällainen tunika häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
Riippuu niin paljon millaiset häät ovat ja missä ja milloin. itse en ole ollut yhdissäkään häissä joihin tuo olisi sopinut.

millaisiin häihin tuo sitten käy ja ei käy?

haluan ehdottomasti puseron mutta en ole löytänyt tarpeeksi juhlavaa. millainen sen pitää sitten olla?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mikset osta jotain nättiä mekkoa? jos kuitenki hametta ajatellu... mekko vaan olis paljon juhlavampi jo..

koska olen läski niin ei kovin nätti ole. olen etsinyt netin, kiertänyt kaupat muttei löydy. ja mekon kanssa pitäisi olla vielä jotain mikä peittäis läskit käsivarret jne. enkä osaa enkä halua pitää mekkoa niin olen päätynyt puseroon ja housuihin / hameeseen. tarpeeksi juhlavaa vaan ei tunnu löytyvän...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
Riippuu niin paljon millaiset häät ovat ja missä ja milloin. itse en ole ollut yhdissäkään häissä joihin tuo olisi sopinut.

millaisiin häihin tuo sitten käy ja ei käy?

haluan ehdottomasti puseron mutta en ole löytänyt tarpeeksi juhlavaa. millainen sen pitää sitten olla?

Jos häät ovat jossain mökillä pienellä porukalla ja kukaan ei tuu paikalle puvussa. Perinteisiin kirkko häihin varsinkaan jos miehellä/miehillä on puku päällä ei missään nimessa.

Ennemmin hyvännäköiset suorat housut, korkokengät tai vastaavat ja jokin laadukkaasta materiaalista tehtyä yläosa. Hyvännäköinen pikkulaukku vielä. Ei mielestäni tunikan kanssa hametta.

mä olen kyllä jo ihan pihalla näiden vaatteiden kanssa. olen nyt kyylinyt lehdistä ja valokuvista mitä vaatteita ihmisillä on niin osalla on kyllä ihan tuollaiset normivaatteet päällä ja vain osalla joku mekko.

Alkuperäinen kirjoittaja rider:
Ennemmin hyvännäköiset suorat housut, korkokengät tai vastaavat ja jokin laadukkaasta materiaalista tehtyä yläosa. Hyvännäköinen pikkulaukku vielä. Ei mielestäni tunikan kanssa hametta.

Samaa mieltä

http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?pid=038249&mid=59&sort=0&dir=1

jos laittaisin vaikka jonkun nätin hameen?

Mun mielestä voit ihan hyvin laittaa. Turhahan sitä on sellaista laittaa päälle, mitä ei omaksi tunne. Siinä vaan juhlatunnelma latistuu.

Yhdelle toisen juhlavaate on pelkkä arkivaate, mutta sillehän ei mahda mitään. Mä en oikein ymmärrä sitä käsitystä, että häihinkään pitäisi ostaa jotain mahdottoman kallista vaatetta vain sitä yhtä kertaa varten. Jos ei sille siis käyttöä sen jälkeen ole.

Eli siis hanki tuo paita, jos se sun silmään näyttää hyvältä ja nauti häistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
ostat ton oman ehdotuksesi ja sillä selvä.. ei sua jaksa neuvoa ku olet noin hemmetin nirso!

miten niin nirso? en mä 46 euroa maksa topista! hirvittävä summa. ja hihatonta en laita eli topit ja mekot on pois, kun on läskit käsivarret. en halua mekkoa vaan puseron.

Niin, ja siis on mun mielestä tunikoitakin juhlavia, mutta toi ei ole

millainen on juhlava tunika?

Juhlava tunika on juhlavaa kangasta, näyttävä vaate. Ikävä kyllä sekin maksaa. Harvoin juhla vaatteita saa edeullisesti. Ne mitä halvalla saa ovat niitä arki vaatteita.

Siistit housut kyllä saa halvalla vaikka mistä kaupasta. Siistiä paitaa ei saa. Ei ainakaan juhliin sopivaa.Siis halvalla. Tai nyt tietysti kun on ale aika niin voi onnistua.

Yhteistyössä