Kävipäs mammalle nolot tänä aamuna puistossa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitkä piirit? :o Hitto vie, kyllä minä tunnen ja tiedän toisia äitejä, mutta en kyllä kuulu mihinkään piireihin, joihin jotkut pääsevät sisään, mutta toisia ei sinne huolita. Jos siis mokaa heti kättelyssä tai haastattelutilanteessa, on ihan turha odottaa pääsevänsä piiriin? Huh, kuulostaapa inhottavalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Yritin siis jutella juuri siksi että tutustuttaisin hänet muihin mammoihin eli pääsisi sinne piiriin, mutta nyt ihan varmasti ei ole pääsemässä... Sori vaan!
Koskaan aiemmin ei ole tullut yhtä ällöä mammaa vastaan, tai no ehkä yksi... Suurin osa on kivoja ja pääsee piiriin sisälle aika helposti.

Ootko sä se super emo joka päättää kuka pääsee hiekkisjengiin ja kuka ei?

Siis juuri näin. Onko teillä piirin pomo, joka päättää kuka pääsee piiriin vai tehdäänkö teillä yhteispäätös, että "tuota ei ainakaan huolita"? Oletko jo kertonut muille piiriläisille miten moukkamaisesti tämä yksi äiti käyttäytyi, jotta voitte sitten yhdeää katsella häntä nenänvartta pitkin? Ihan oikeasti! Kuulostaa ihan pikkutyttömeiningiltä - ja erittäin ikävältä sellaiselta.
Ethän sinä ole ollut edes paikalla näkemässä miten nämä muut äidit ovat uutta äitiä kohdelleet ja ovatko esim. heidän lapsensa sattuneet käyttäytymään tosi huonosti, jolloin uudelle äidille on jäänyt heistä huono vaikutelma.
Ja muutenkin... ei kai siellä hiekkalaatikolla niin vakavasti tarvitse olla ja omassa piirissä pyöriä, ettetkö jatkossakin voi jutella uudelle äidille ihan nätisti.

Alkuperäinen kirjoittaja meg:
ei kai siellä hiekkalaatikolla niin vakavasti tarvitse olla ja omassa piirissä pyöriä, ettetkö jatkossakin voi jutella uudelle äidille ihan nätisti.

No eikös tämä ap jutellutkin uudelle äidille nätisti, hän itse rupesi kaikkia haukkumaan?!

Jännä, miten ihmiset lukevat näitä viestejä täällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nostelija:
ei kai siellä hiekkalaatikolla niin vakavasti tarvitse olla ja omassa piirissä pyöriä, ettetkö jatkossakin voi jutella uudelle äidille ihan nätisti.

No eikös tämä ap jutellutkin uudelle äidille nätisti, hän itse rupesi kaikkia haukkumaan?!

Ja eikös se uusi äiti ollut jo vuoden siellä käynyt, vieläkin ootti sitä kutsua..ja nyt mokas, voi raukkaa..ei päässyt sisäpiiriin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja NO:
Mä en kyllä antais ventovieraan haukkua parasta ystävääni lyttyyn ja seistä ite vieressä möllöttämässä. Toivon että mun ystävät ei myöskään kuuntelis paskaa musta sanomatta muuta kun "jaa".

Aika nolon kuvan annoit ittestäs, kun kuuntelit tutuistas kaikenlaista etkä ees kommentoinu.

Mä kyllä usein menen ihan häpsikseen kun joku sanoo jotain tosi törkeää musta tai tuntemistani ihmisistä, en osaa sanoa mitään. Vasta sitten myöhemmin tulee mieleen yhtä sun toista mitä olisi voinut sanoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nostelija:

Niin, hän jutteli, jotta voi arvioida sopiiko henkilö heidän piiriinsä. ;) Ei mutta eihän ap ollut ollut pitkään aikaan puistossa, joten hän ei ollut näkemässä miten muut äidit olivat tulokasta kohdelleet ja miten heidän lapsensa olivat käyttäytyneet. Siis olihan siihen voinut olla ihan oikeat syyt minkä vuoksi uudelle äidille oli tullut huono kuva muista.
Joka tapauksessa ei aikuiset jätä mistään piireistään ulkopuolella vaan voivat jatkossakin jutella ystävällisesti, vaikka ensivaikutelma ei puolin ja toisin olisikaan ollut onnistunut.

Minä en usko tuota ap:tä. Kunhan hekumoi tuollaisella ajatuksella, että pääsisi käyttämään säälittävää "valtaansa" mammapiirin kuvitteellisena portinvartijana. Ostakaa elämä. Ketään ei kiinnnosta lähiömammojen elämä.

Yhteistyössä