K
kolmen äiti
Vieras
31v ei ole todellakaan vanha synnyttäjä nykypäivänä. Mä taas on saanut ihan päinvastaisia kommentteja kun mulla on 3 lasta 33 vuotiaana
Moni tuttavapiirissä miettii vasta esikoista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Turkilmas, tosta painojutusta. Oletko sä yrittänyt jollain ihan tarkoilla ohjeilla tota syömistä? Kokeiles vaikka painonvartijoita tai kalorinlaskentaa tms? Helposti kuvittelee ne määrät paljon pienemmiksi kuin mitä todellisuudessa syö, eikä pahalla siisVaan sen huomaa ihan itestäkin, kun sä mittaat että kuinka vähän oikeasti 1dl makaroonilaatikkoa tai muuta ruokaa on.. ilman mittaa mä ottaisin puolet enemmän
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pirre:aika kummallista.
ihan samalla lailla olen palautunut 22v ja nyt 32v synnytyksistä.
oliko se lääkäri siis sitä mieltä että noi kivut automaattisesti raskauden/synnytyksen jälkitiloista? ettei mitään ylimääräsiä tutkimuksia tarvii?
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Turkilmas, tosta painojutusta. Oletko sä yrittänyt jollain ihan tarkoilla ohjeilla tota syömistä? Kokeiles vaikka painonvartijoita tai kalorinlaskentaa tms? Helposti kuvittelee ne määrät paljon pienemmiksi kuin mitä todellisuudessa syö, eikä pahalla siisVaan sen huomaa ihan itestäkin, kun sä mittaat että kuinka vähän oikeasti 1dl makaroonilaatikkoa tai muuta ruokaa on.. ilman mittaa mä ottaisin puolet enemmän
![]()
Joo kyllä mä kävin Kiloklubilla katsomassa ja samoin täällä yks ihana auttoi ja neuvoi mua. Enkä paljon pysty annoksia pienentämään, muuta kuin hyvin hiljalleen. Kiitos lapsuustraumojeni, mä en kestä yhtään nälkää. Ja jo nyt on usein nälkä ennen seuraavaa syömistä. Eli nyt jo on totisesti kestämistä. Toki hiljalleen voi vielä pienentää satseja, mutta tosiaan kieli vyön alle- kuuria ei mun psyyke kestä.
Alkuperäinen kirjoittaja tekosyitä:juu tekosyitä jäädä kotiin ja löhöilemään löytyy aina, oli sitten lapsia tai ei . aina on huono ilma tai vähä nuha tulossa... tai väärät varusteet jumppaan/salille/ulos. saa siinä ihmetellä, ettei laihdu ja palaudu. syömäänkään ei ehdi terveellisesti, mutta kymmenen kilsan päähän heselle kyllä ehtii...
Alkuperäinen kirjoittaja tekosyitä:juu tekosyitä jäädä kotiin ja löhöilemään löytyy aina, oli sitten lapsia tai ei . aina on huono ilma tai vähä nuha tulossa... tai väärät varusteet jumppaan/salille/ulos. saa siinä ihmetellä, ettei laihdu ja palaudu. syömäänkään ei ehdi terveellisesti, mutta kymmenen kilsan päähän heselle kyllä ehtii...
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Oletkos sä lainkaan lukenut mun viestejäni. Mä olen kyllä jo aika pitkään laihdutellut, lisännyt kasviksia ruokavalioon, vaihtanut valkoiset jauhot täysjyvään, lisännyt liikuntaa jne.jne. Jättänyt karkit todella vähiin, vähentänyt radikaalisti Pepsi Maxia yms. yms.
![]()
![]()