kävin ultrassa (sis. kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
eli menkkojen mukaan viikkoja pitäis olla 10+5 mutta menin ultraan koska oli myöhänen plussa..

no en tullu paljoo hullua hurskaammaks kun ei näkyny oikein kunnolla ja sain haukut kun en ollu pidätelly pissaa tarpeeks kauan (muuten vaan olin jalat ristissä siel) :laugh:

no tässä kuva:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1149197.jpg

ja pää-perämitta (en tiiä mistä se näki et mistä se alkaa ja mihin päättyy)
3-4mm joka vastaa kuulemma viikkoja 5-6

no mut tärkein näky se pienen pieni :heart: mikä sykki..

kolmen viikon päästä uudestaa että nähään tarkemmin et miten on kasvanu

juu todella pieni...ei ois näkyny muuten ollenkaa mut kun toi ruskuaispussi näkyy mustana ja alkio valkosena :laugh: mä en siel nähny muuta kun sen sykkeen et en nähny ees noin selkeetä kuvaa minkä se anto mulle mukaan.

ja tämä ultra siis siksi etten menis väärään aikaan np-ultraan.

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
:flower: ihme juttu kun noilla viikoilla yleensä tehdään sisäkautta se ultra ja sillon kyllä pitää pissirakon olla tyhjä?

no sanoppa muuta....se sano ensin että katotaan näin ja jos ei näy niin sit alakautta...no sitten kun ultras sano ettei tarvii alakautta ultrata et ei siel tän kummosempaa kuvaa näy...

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
:flower: ihme juttu kun noilla viikoilla yleensä tehdään sisäkautta se ultra ja sillon kyllä pitää pissirakon olla tyhjä?

Joo niin pitäis. Mä kävin kuopukselta yksityisellä ultrassa rv8 ja vaikka olin just ennen tutkimusta käynyt vessassa, niin lääkäri käski käymään uudestaan :o

Muoks. ai niin, onnellista odotusta ap:lle =) :flower:

no kyl mul on vuonna 2004 ja 2006 ultrattu alakautta... mut sen muistan et sillon ei tosiaankaan tarvinnu olla virtsarakko täynnä vaan piti käydä pissalla ennen ku sinne meni

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Voi että,hirmusesti onnea :heart: :hug: mä vähän oottelinkin et kuuluuko teiltäkin vauvauutisia :D

:kieh: :saint: kiinni jäin!! en viittiny viimeks viel sanoo ku tiesin että meen tänään ultraan!!

nyt sit kuitenkin ootetaan samaan aikaan =)

jees. mut en oo viel kertoillu ku kuitenki se keskenmeno painaa

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja ei enään:
mulla ei ole parista viimeisestä raskaudesta tehty sisäkautta ultraa.. ihan ekasta tehtiin silloin v. 01

Eroja käytännöissä vissiin, mä kävin eilen ultrassa rv 11+2, ja sisäkautta tehtiin koko ultra.

Niin taitaa olla paikkakunta kohtainen ero, mulle ei oo koskaan tehty sisäkautta ultraa ja toinen lapsi tulossa.

Yhteistyössä