Eli pojan synnyttyä kuolleena miusta halutaan vielä tromboositutkimusnäyte ja sitä menin sit tänään Joensuuhun sairaalalle tarjoamaan. Varmistin vielä aamulla papereista että ko. koetta otetaan ma-to klo 11.30 asti. Kävin lähetteen äippäpolilta n. 10.00 eikä sielläkään sanottu ajasta mitään. Sitten menin labrajonoon, ennen minnuu 12 jonottajaa. Lopulta, n. tunnin jonotuksen jälkeen, pääsin ilmoittautumistiskille ja kas kummaa - koe olis pitänytkin antaa ennen klo 10 kun on muuttunut lentoaikataulut ja ko. ryhmän kokeet pistetään lentokoneella Helsinkiin... Äippäpoli oli asiasta tietoinen, mutta eipä kukaan vaivautunut miule sanomaan eilen kun soittelin ja kyselin flunssan vaikutusta ko. tutkimukseen eikä tänäänkään kun hain lähetteen vaikka kyselin mihin pitää mennä jne. ja kello kuitenkin oli jo ainakin tuon 10.00 jos ei vähän ylikin. Noh, ens viikolla uus yritys. :headwall: