Kävin sit turhaan 100 km päässä verikoetta tarjoamassa!!!! (marmatusta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pauna

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
8 674
0
36
Eli pojan synnyttyä kuolleena miusta halutaan vielä tromboositutkimusnäyte ja sitä menin sit tänään Joensuuhun sairaalalle tarjoamaan. Varmistin vielä aamulla papereista että ko. koetta otetaan ma-to klo 11.30 asti. Kävin lähetteen äippäpolilta n. 10.00 eikä sielläkään sanottu ajasta mitään. Sitten menin labrajonoon, ennen minnuu 12 jonottajaa. Lopulta, n. tunnin jonotuksen jälkeen, pääsin ilmoittautumistiskille ja kas kummaa - koe olis pitänytkin antaa ennen klo 10 kun on muuttunut lentoaikataulut ja ko. ryhmän kokeet pistetään lentokoneella Helsinkiin... Äippäpoli oli asiasta tietoinen, mutta eipä kukaan vaivautunut miule sanomaan eilen kun soittelin ja kyselin flunssan vaikutusta ko. tutkimukseen eikä tänäänkään kun hain lähetteen vaikka kyselin mihin pitää mennä jne. ja kello kuitenkin oli jo ainakin tuon 10.00 jos ei vähän ylikin. Noh, ens viikolla uus yritys. :headwall:
 
se on aina vähän sellasta, tiedän tunteen. saanko kysyä mihin vauva kuoli? osannottoni! minullakin v.2001 kuoli poikalapsi, vasen sydän oli vajaa kehittynyt. meille ei tehty tutkimuksia vaikka syytä kehityshäiriöön ei ikinä ole löydetty :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on aina vähän sellasta, tiedän tunteen. saanko kysyä mihin vauva kuoli? osannottoni! minullakin v.2001 kuoli poikalapsi, vasen sydän oli vajaa kehittynyt. meille ei tehty tutkimuksia vaikka syytä kehityshäiriöön ei ikinä ole löydetty :(

Meillä ei löytynyt mitään syytä. Poika siis kuoli kohtuun rv 40+5, edellisenä päivänä oli vielä kaikki hyvin kun kävin "vauhtia ottamassa" synnärillä ja ultrasivat sit ennen kotiutumista kun käynnistyminen pysähtyi.

Ja osanotto suuressa surussanne, asian kanssa oppii elämään - eikö vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on aina vähän sellasta, tiedän tunteen. saanko kysyä mihin vauva kuoli? osannottoni! minullakin v.2001 kuoli poikalapsi, vasen sydän oli vajaa kehittynyt. meille ei tehty tutkimuksia vaikka syytä kehityshäiriöön ei ikinä ole löydetty :(

Meillä ei löytynyt mitään syytä. Poika siis kuoli kohtuun rv 40+5, edellisenä päivänä oli vielä kaikki hyvin kun kävin "vauhtia ottamassa" synnärillä ja ultrasivat sit ennen kotiutumista kun käynnistyminen pysähtyi.

Ja osanotto suuressa surussanne, asian kanssa oppii elämään - eikö vain.

miks annetaan mennä yli..liian paljon saa lukea näitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on aina vähän sellasta, tiedän tunteen. saanko kysyä mihin vauva kuoli? osannottoni! minullakin v.2001 kuoli poikalapsi, vasen sydän oli vajaa kehittynyt. meille ei tehty tutkimuksia vaikka syytä kehityshäiriöön ei ikinä ole löydetty :(

Meillä ei löytynyt mitään syytä. Poika siis kuoli kohtuun rv 40+5, edellisenä päivänä oli vielä kaikki hyvin kun kävin "vauhtia ottamassa" synnärillä ja ultrasivat sit ennen kotiutumista kun käynnistyminen pysähtyi.

Ja osanotto suuressa surussanne, asian kanssa oppii elämään - eikö vain.

miks annetaan mennä yli..liian paljon saa lukea näitä

oon samaa mieltä :'( miki ei leikata, jos ei kerran ite rupee syntyyn ?
 

Yhteistyössä