Kävin samalla hakemaan Mehiläisestä paperia ja soitin pyysin Tyksin paperit papasta, todista teille yhden jutun. Mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
lukekaa ensiks:

Eli huom, kuvista on poistettu kaikki mun tieodt ja henkilötunnukset+ ositteet

Niin:

Eli tässä on minun koepalan tulos 3 päivää ennen Meksikon matka. Kun lääkäri teki minulle kolposkopia niin hän näki aika laaja muutos kohdunkaulassa ja dysplastinen muutos, kun teki värjäykseen. Papa oli luokka 3 ja Cin II

Aijaa.com - 10537677

Tässä tulos 2 päivää Meksikon jälkeen. Se kertoi että muutos on yli 20krt pienempi ja muutos ei ole enää dysplastinen, vain jotain pieniä pilkuja jäivät vaan. SIIS PILKUJA. Mä kysyin myös miks hän ei ota koepaloja, niin hän sanoi ettei enää ole mistä ota, kun kohdunkaula on periatteessa aika siisti...

Aijaa.com - 10537678

Soitin myös Tyksiin, kun halusin tosissaan palstan varteen näyttää että rokote ei ole kusetusta ja se toimii todellakin hyvin. Niin ne lähetä mulle papa vastauksen joka voi tänne myöhemmin laita. Papa siis oli PUHDAS, EIKÄ OLE HPV EIKÄ KONDYLOOMA PAPASSA

Niin ja hain paperit kun olin kuitenkin keskustassa ja se ei ole mulle Big deal....

Niin haukujat, voitte haukkua rokotteen=). Mutta mulla todella onnellinen olo. Olo on kuin nunna olisin. Kun nyt kuulun pieneen joukoon kellä ei siitä oo, eikä tulee olemaan, vaikka haen 100 kumpaania (en siitä tee)

Joku vielä sanoi että miksi lääkärit Suomessa ei mua varoitaneet:D. No kun kaikki lääkärit oli siitä mieltä että parempi ota sen jos rahaa on ja aika. Myös aika monet lääkärit on kiinostuneita, aika monille mä tulostin tutkimus papereita 100ja sivuja tästä rokotteesta. Kun Cd:n ne ei voi ota, ettei virusta saa tietokoneseen. Yhden lääkärin kaa jopa soitellaan joskus. Hän on itse tavannut Ricardo Rosailes ja kehuu hänet pääteväksi ja hänelle mun pitää luota. Mä toivon jopa kun on niin paljon suomalais lääkäreitä jotka on aika kiinostuneita tästä, ehkä sekin auttaa jotenkin että rokote tulee tännekin.

Niin ja mulla ei siis enää oo mitään, pilkuja vaan oli, tuskin enää näitäkin....

Ja nyt loppupäivä vapaa, niin mä avaan viinipullon ja meri herkkuja kaikki mitä hain äsken, nami.....

ja papakoen paperin laitan kun saan sen postin kautta:) että näette ettei ole siellä mitään eikä kondylooma/hpv:ta

No jotain epämääräistä siis ollut ja jotain epämääräistä edelleen.. eikös se tulos riipu siitäkin kuka testin ottaa/mistä kohdasta, joten myös tulos voi vaihdella lääkärin mukaan.

[QUOTE="vieras";26701952]No jotain epämääräistä siis ollut ja jotain epämääräistä edelleen.. eikös se tulos riipu siitäkin kuka testin ottaa/mistä kohdasta, joten myös tulos voi vaihdella lääkärin mukaan.[/QUOTE]

siis EI OLE DYSPLASIA, se epämääräistä. Papa otettu 4sta eri paikasta. Mulla aina oli siitä ennen luokka 3. Ja se oli heti rokotteen jälkeen. Mulle se vaikutti melko heti=). Jos nyt meen niin ei ole enää yhtään mitään missään. Ja edellinen värjäys kun oli, niin muutos oli laaja ja papa 3+ Cin2 koepaloissa. Ja sen jälkeen papa aivan siisti eikä kondylooma ja hpv:ta. Ja Tyksin lääkäri on parhaimmasta päästä. En tiedä Mehiläis lääkärist, mutta se hoita mulle, eli mikroskopilla tutki aina

Mä en nyt niin jaksa perehtyä tähän aiheeseen, mutta kyllä multakin saa nykyisin ihan puhtaan papan(onks se 0 vai 1 luokka?). Ja ei näy kondyloomaa. Mutta olen sairastanut kondylooman ja sehän on mun veressä ikuisesti.

Mulla on vähän se käsitys, että AP on jotenkin nyt niin kiinni tässä aiheessa, että ei taida paljon ehtiä muuta ajatella?

Niin monta kertaa on kirjoittajat pyytäneet että sulla menee tää nyt liian pitkälle. Lopeta jo ja keskity muuhun elämässäsi. Sä et täältä saa sinne Meksikoon sadoittain jonottajia rokotteeseen vaikka kuinka vauhkoot mitä.

Mä en nyt niin jaksa perehtyä tähän aiheeseen, mutta kyllä multakin saa nykyisin ihan puhtaan papan(onks se 0 vai 1 luokka?). Ja ei näy kondyloomaa. Mutta olen sairastanut kondylooman ja sehän on mun veressä ikuisesti.

Mulla on vähän se käsitys, että AP on jotenkin nyt niin kiinni tässä aiheessa, että ei taida paljon ehtiä muuta ajatella?

Mulla siitä en tiedä onko jäljeellä veressä. Mutta jooko sen testin joka tehdään vain suljetuilla laborotoriossa mulle tehdään Suomessa(vain siks koska mulla sellainen rokote, tavallisille ei tehdään, kun ei Hpv poistu omillaan) tai pakko Meksikoon mennä:). Varma joka tapauksessa meen Meksikoon, kun teknologia siellä parempi muutenkin...

Dysplasia

Dysplasia on muutos solujen koossa, muodossa ja järjestyksessä. Epiteelidysplasiassa solukon keskinäinen järjestys häiriintyy, solun ja tuman koossa, muodossa ja värjäytymisessä tapahtuu muutoksia ja mitoosien määrä lisääntyy. Dysplasia jaetaan kolmeen ryhmään: lievä, kohtalainen ja vaikea. Ryhmittely perustuu tuma- ja soluatypiaan ja soluryhmityksessä todettavaan häiriöön. Dysplasian ja carcinoma in situ -syövän ero on häilyvä. Carcinoma in situ -nimitystä käytetään, kun epiteelin pintasolukko ei enää erilaistu. Tällöin atyyppista solukkoa nähdään koko epiteelin paksuudelta.

Kyllä on Venakon vartalossa se toinen pää joka tarvitsee hoitoa. Aivan järkyttävää jo tämä touhu kun toisella on tuollainen pakkomielle asiaan.

Jauha miten paljon tahansa tuosta rokotteesta, mutta mä en silti lähde Meksikoon hakemaan mitälierokotetta. Koskahan me saadaan lukea Venakon valitusta siitä kun rokote on aiheuttanut elimistöön vaikka mitä ongelmia.

Niin, se on mun veressä eikä poistu ikinä. Mutta mitä se haittaa, en oo kuullut että ikinä aktivoituisi uudelleen. Eikä ole normaalia isompi riski kohdunkaulan syöpään, nyt kun on ns. rauhoittunut.

[QUOTE="Åsa";26702056]Kyllä on Venakon vartalossa se toinen pää joka tarvitsee hoitoa. Aivan järkyttävää jo tämä touhu kun toisella on tuollainen pakkomielle asiaan.

Jauha miten paljon tahansa tuosta rokotteesta, mutta mä en silti lähde Meksikoon hakemaan mitälierokotetta. Koskahan me saadaan lukea Venakon valitusta siitä kun rokote on aiheuttanut elimistöön vaikka mitä ongelmia.[/QUOTE]
Voit sitten myös vaikka googlen kautta näyttää, missä oli todettu että rokotteest tulee haita:). Kun joka paikassa oli todettu että on todellakin turvallinen. Monet suomalaiset lääkäritkin siitä sulle voi sanoa. Teijän pieneen suomalisteen maailmaan pakko vaan ymmärtä että maailmassa on paljon hoitoja jotka ei hyväksytty vielä missään, kun joissakin asioissa teknologia muualla menee paljon nopeampi eteenpäin

Niin, se on mun veressä eikä poistu ikinä. Mutta mitä se haittaa, en oo kuullut että ikinä aktivoituisi uudelleen. Eikä ole normaalia isompi riski kohdunkaulan syöpään, nyt kun on ns. rauhoittunut.

Se voi aktivoitua. Eli oot kuullut mutta et tiedä:). Se voi aktivoitua vaikka 100kerta vielä tai ei ikinä ja missä se aktivoi siitä ei voi tietä. Rokotteen jälkeen kaikki riskitkin häviä... ei oo mainos vaan kerron miten se on

Voit sitten myös vaikka googlen kautta näyttää, missä oli todettu että rokotteest tulee haita:). Kun joka paikassa oli todettu että on todellakin turvallinen. Monet suomalaiset lääkäritkin siitä sulle voi sanoa. Teijän pieneen suomalisteen maailmaan pakko vaan ymmärtä että maailmassa on paljon hoitoja jotka ei hyväksytty vielä missään, kun joissakin asioissa teknologia muualla menee paljon nopeampi eteenpäin

Ja taas päästiin siihen, että suomalaiset on niin paskoja. Miksi asut Suomessa jos tämä kerran on niin paska paikka? Muuta muualle ja etsi jokin toinen keskustelupalsta jota häiriköit toosa-asioillasi.

Mitä sitten? Lopeta tää saman jankkaus joka alkoi jo huhtikuussa ja loppua näy vaan kiihtyy viikko viikolta. Sun mielipiteet tullut jo selväksi noin 1000 viestiä sitten tästä aiheesta. Mitä sä tällä jankkauksella saavutat? Että täältä lähtee 10 koneellista ihmisiä Meksikoon rokotettavaksi vai mikä tässä nyt takana?

Mitä sitten? Lopeta tää saman jankkaus joka alkoi jo huhtikuussa ja loppua näy vaan kiihtyy viikko viikolta. Sun mielipiteet tullut jo selväksi noin 1000 viestiä sitten tästä aiheesta. Mitä sä tällä jankkauksella saavutat? Että täältä lähtee 10 koneellista ihmisiä Meksikoon rokotettavaksi vai mikä tässä nyt takana?

Kun lopetatte sen haukkumaan, mä lopetan mainostamaan;). Sovitanko niin. Mutta kun mua ärsyttää ihmiset, jotka ei tiedä yhtään mitään, niin auko päätä

Kondylooma on sukupuolitauti joka ei poistu elimistöstä koskaan. Syyliä tulee silloin tällöin tai sitten ei. Välillä voi olla kymmenekin vuotta. Kondylooma ei parane rokotteella.

voi jeesus sen tähäre näitä venakon juttuja.vaadin bannausta välittömästi. Enkä tahdo keneltäkään kuulla että älä avaa aloituksia mitkä on venakon! Mun verenpaine nousee taivaisiin ihan just nyt. Miten joku voi olla tällaanen toope kun toi on?

Yhteistyössä