Kävin neuvolassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nalle-Puh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nalle-Puh

Jäsen
11.09.2007
499
0
16
Käväisin neuvolassa ja nyt viiko 24+1 ja minulla on nuo arvot vähän pielessä.
Tulehdus arvot on korkeella, hemoglobini on alhaalla ja hieman yläkantissa on verenpaine ja nyt on sit valkuaista tullut virtsaan ja nivelet on todella kipeet ja väsymys erittäin kova.

Onko teillä jollain tämmöistä? Voisiko olla mahdollista että raskausmyrkytys olisi alkamassa?

kaikkihan on mahdollista.Mutta toisaalta mulla itsellä on välillä kans seilannu paineet korkealla,alapaine käväsi 98,mulla normaalisti 60-70,sitten hb:kin laski 140---->97 mutta nousi sitten itekseen takasin. Pissassaki on ollu kaikki ainaki kerran plussalla mutta sitten hävinny. Että tää raskaus nyt on vaan tämmöstä ainaki mulla että elimistö ikäänkuin koettelee. Mutta neuvolassa ne pitää hyvää huolta ja varmasti tarkkailevat tilannetta jos myrkytyksen uhka. Ainaki mulla seurasivat pari viikkoa tiheään tuota verenpainetta sillon ku oli korkeimmillaan. Mutta siis kaikki menny hyvin näin loppuun asti.Enään vaan odotellaan syntymää =)

Tsemppiä sulle =)

Diipeli ja masukki 39+4

Totta,kaikki mahdollista. Mulla nousi alapaine kans hirveesti.JOuduin sit ite seurailee sitä,mut en koskaan jotunut sairaalaan asti sen takia. Alapaine tosiaan meni 98asti ja normaalisti 60-70.Ja hb mulla ollut 140-150 ennen raskautta ja raskauden alussa, kunnes laski 104.
Pissassa mulla oli jatkuvasti joku plussalla ja loppuajasta jouduin jo ite ottaa tikulla pissasta näytteitä.(sillä liuskalla) Vaikka oli valkuaista ja proteiinia nii ei niidenkään takia mua ikinä lisätutkimuksii laitettu.

Kyllä ne tosiaan neuvolassa pitää huolta.ja laittaa heti eteenpäin kun on tarvis!!
Tsemiä!!!

Maypo ja pikku-neiti 7vkoa

Yhteistyössä