Kävin lainaamassa sen pimeän poika kirjan josta oli puhetta täällä aiemmin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Dave (vai David) Peltzer on kirjailija. Kertoo äidin pahoinpitelystä, se poika on siis itse kirjoittanut kirjan aikuisena. Kannattaa lukea, mutta varoitan, että on todella järkyttävä.

kyllä uskaltaa. luin sen yläasteella. mua itketti aina välillä. pidin siitä kirjaesitelmänkin. karmivaa luettavaa koska se on sen "pojan" itse kirjoittama muistelma. kannattaa ehdottomasti lukea. kertoo pojasta joka joutuu kokemaan kamalan lapsuuden. perheen äiti pahoinpitelee yhtä ainoaa lastaan, muita ei rankaise. mm. pojalla kylkiluut murtuneet useaan otteeseen, käsi murtunut, mustelmia kokoajan...ei kunnollista ruokaa...joutuu tekemään kokoajan hommia kotona.

Meidän kirjastossa oli kaikki lainassa, joten en saanut sitä (niin siis minähän se olin joka tuota lähdin etsimään). Tuus kertoo sitten mielipide, kun oot lukenu sen! Mä otin muutaman niitä Haydenin kirjoja, jos seuraavalla kerralla sitten saisin tuon :)

Vähän off topic, mutta mikä tästä kirjailijasta tuli isona?

Tuli mieleen Josef Fritz (se Itävallan insesti-isä), jonka äiti pahoinpiteli poikaa hänen ollessaan pieni. Niin tarkoitan vain, että voiko tuon lapsuuden jälkeen olla aivan täysjärkinen?

Yhteistyössä