V
vierailija
Vieras
Mulle on tänään soittanut kaks kertaa tällainen numero (en ole vastannut) kuin 0975851605. Oliko tämä just se numero josta eilen oli puhetta, ja mikä tämä numero oikein on? Tuliko siihen mitään selvyyttä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Kun tuon numeron googlettaa, niin tulee että Reported Calls ja tämä numero.. Mitähän tämä käytännössä tarkottaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tietysti jos kerran vastaisitte näihin markkinointipuheluihin, ja toteaisitte ystävällisesti mutta selvästi, ettei teitä nyt kiinnosta, niin säästäisitte aikaa ja vaivaa itseltännekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tietysti jos kerran vastaisitte näihin markkinointipuheluihin, ja toteaisitte ystävällisesti mutta selvästi, ettei teitä nyt kiinnosta, niin säästäisitte aikaa ja vaivaa itseltännekin.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tietysti jos kerran vastaisitte näihin markkinointipuheluihin, ja toteaisitte ystävällisesti mutta selvästi, ettei teitä nyt kiinnosta, niin säästäisitte aikaa ja vaivaa itseltännekin.
Eipähän tuokaan oo auttanu kaikkiin firmoihin.Yks äijä soitteli 3 kertaa ja kohteliaasti joka kerta kieltäydyin.Sit en oo enää vaivautunu vastaan ja on soitellu varmaan 4kertaa viel...
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tietysti jos kerran vastaisitte näihin markkinointipuheluihin, ja toteaisitte ystävällisesti mutta selvästi, ettei teitä nyt kiinnosta, niin säästäisitte aikaa ja vaivaa itseltännekin.
Eipähän tuokaan oo auttanu kaikkiin firmoihin.Yks äijä soitteli 3 kertaa ja kohteliaasti joka kerta kieltäydyin.Sit en oo enää vaivautunu vastaan ja on soitellu varmaan 4kertaa viel...
Erikoista. Minä olen saanut jokaisella kerralla rauhan![]()
Ja olen todella asiallisen päättäväisesti todennut olevani nyt tällä kertaa väärä henkilö, jos asia ei ole kiinnostanut.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Eikö kukaan muista oliko se just tämä numero josta täällä oli eilen puhetta? Mä koitin googlettaa tuon numeron, ja tuosta numerosta oli tehty joku ilmoitus? Että mikähän numero on kyseessä, vai onko vain puhelinmyyjä![]()