Kävin kirppiksellä ja myyjä sanoi myyvänsä kuolleen vauvan vaatteita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nainen oli täyttämässä pöytää ja oli uuden veroista tavaraa....vanhempi rouva kysyi minkä kokoisia hänellä on siinä. Niin sanoi että pieniä vauvan vaatteita eikä juuri käytettyjä, hänen vauvansa kuoli.

En tiennyt mitä ajatella siitä ja sitten se vaan lähti pois. Vanhempi rouva katsoi minua ja sanoi kamalaa....että sydämmeen sattuu...no kyllä se munkin mielen veti matalaksi,,,, :(

Niin surullista :(

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
olikohan totta? että ihan vieraalle ihmiselle kertoi tuollaista.. mie oon epäilijäluonne.. onkohan myyntikikka?

Myyntikikka? Minä en ainakaan ostaisi kuolleen vauvan vaatteita... Jotenkin jotain taikauskoa tms.

miksi olisi provo? itse ostin aikoinaan kirppispalstan kautta odotusajan vaatetta ja sovittiin myyjän kanssa treffit. siinä myyjä sit kertoi, että hänellä oli kuollut viimeisillä viikoilla vauva mahaan. ja mä sit siinä seisoin vauvamahani kanssa. mä olin aika järkyttynyt, enkä varmastikaan osannut sanoa kuin jotain typerää... :(

täällä on myös yksi sellainen nainen, joka kuvittelee? (sairas ihminen) menettäneensä lapsen ja kuskaa vauvanvaunuilla tavaraa edestakaisin kaupungilla. ehkä kauppaakin niitä.