[QUOTE="vieras";24756424]Mä olen kerran erehtynyt lähtemään kirppareille (eli siis Seinäjoelle, meille lähin kaupunki

) lauantaina, enkä toista kertaa tee sitä virhettä... Onneksi mies tekee joskus viikolla aamuisin työkeikkoja Seinäjoelle niin pääsen aina mukaan kirppistelemään ilman ihmispaljoutta

Mä murehdin hiljattain miehelle, että täällä etelä-pohjanmaalla tulee kyllä ihan surkeat oltavat lapselle, kun ei ole kunnollista pulkkamäkeä, muutetaan mieluummin mun kotiseudulle
Kivoja sun blogissa nuo salkut, mä kans olen ajatellut, että niitä on kaikilla, vaikka oikeasti niitä näkee vain sisustuslehdissa, -ohjelmissa ja -blogeissa

Usein käy niin jonkun vaatteen, asusteen tai huonekalun kohdalla, joka noissa esiintyy paljon, ettei itse sit halua kun "kaikilla" muka on, vaikka tosielämässä näkee vain harvoin mitään sisustuslehtien tai blogien hittituotteita. Pitäis lopettaa sellaisten seuraaminen, kun vaikuttaa niin kovasti välilä omiin mielipiteisiin ja mielikuviin.[/QUOTE]
Tuota pulkkamäkiaspektia en ollutkaan ajatellut. Ehkä mä sitten tyydyn polkemaan näitä ylämäkiä, kun ne tosiaan muuntuu talvella ihaniksi pulkkamäiksi
Ja tismalleen noin siis mullekin kävi. Näin KAIKKIALLA niitä matkalaukkuja, enkä siksi halunnut niitä kotiini. Mutta se "kaikkialla" siis tarkoittikin sitten netistä löytyviä blogeja jne. Ei niitä tosiaan oikeasti ole kenelläkään tuntemallani (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) ihmisellä ollut. Mutta nyt on...mulla