Kävin BR-lelun alessa ja sieltä tarttui iso kasa edullisia leluja mukaan *vinkkinä muille*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Rahaa meni 45€ ja sillä sain seuraavat lelut:

Baby börn sateenvarjorattaat 5€
My little pony pakkaus (3 ponia, rattaat, kantoliina ja hattu) 7€
Baby björn mekkoja 5 kpl á 3€
Pet shop-paketti jossahahmo, kantokoppa ja 5 muuta tavaraa 5€
Pet shop taikapyykeitä 2 kpl á 1€
Fisher Price Little People lentokone ja ukkeli (ovh n.30€) 10€
Nuken tuttipullo 1€

Meillä on alkuvuodesta sekä 1v, että 2v synttärit ja kaksi serkkutyttöäkin täyttää alkuvuodesta vuosia, joten sain sitten kerralla kaikille paketit ja vähän päällekin.

Anatolia eilen kertoi käyneensä BR-lelussa ja sitä kautta sain itse vinkin...josko tätä kautta sitten vielä joku ehtii saamaan vinkin, niin se ois enemmän, kuin hyvä :D

Kävin tänäänkin siellä :D

Ekana mentiin Skanssiin, missä oli ihan surkeat alet. Se LPS-salkku joka keskustassa maksoi 1,50 € maksoi Skanssissa 10 €...alennusta siinäkin toki, kun alkuperäinen hinta on 26,99 € mutta silti iso ero alehinnoissa.

Sitten mentiin keskustaan mistä mä löysin jotain kivaa eilisten lisäksi, ja kaveri osti kummilapsilleen vaikka mitä :)

Kävin tänäänkin siellä :D

Ekana mentiin Skanssiin, missä oli ihan surkeat alet. Se LPS-salkku joka keskustassa maksoi 1,50 € maksoi Skanssissa 10 €...alennusta siinäkin toki, kun alkuperäinen hinta on 26,99 € mutta silti iso ero alehinnoissa.

Sitten mentiin keskustaan mistä mä löysin jotain kivaa eilisten lisäksi, ja kaveri osti kummilapsilleen vaikka mitä :)

Jep, kyselinkin sitä salkkua ja olivat Skanssista soitelleet Myllyyn ja todenneet että se hinta oli vain Turussa. Harmi, mutta sain mä sitten kivasti kaikkea muuta :)

Nuo mein nukenrattaat oli viimeiset ja itseasiassa ne oli näytekappaleet, mutta mulle se on se ja sama, sillä olivat kuitenkin ehjät :) Kyniä tai vihkoja tuolla ei ollut alessa (huono valikoima muutoinkin) joten pitää piipahtaa lähipäivänä Tiimarissa :)

Suosittelen :)

Mä ostin eilen iiiison säkillisen leluja yms, tänään vain Diddl-herätyskellon eurolla (sis. paristot) ja sammakko-lautapelin (Hop hop hurraa, tms) 1.50 €.

Myllyssä ei ollut noita lautapelialeja lainkaan. Niitäkin koitin kovasti katsella.

Joten Turunseutulaisten kannattaa tosiaan mennä ennemmin tyhjentämään Hansa, kuin Mylly.

toivottavasti siellä on jotain kivoja poikien leluja.. toi little people lentokone ois varmaan pojalle mieleen.. ja kaiken maailman kaivinkoneet on nyt in, kun naapuritontille alettiin rakentaan kerrostaloja niin siinä pyörii niitä koneita.. aamulla aina herää niihin ääniin ja huutaa ilosesti "kone, kone, äitii, veeho, kone, kone!" :D ja veeho on verho, jos ette ymmärtäny ;) toinen on niin innoissaan ja aina pitäis saada laittaa kone-yökkäri päälle illalla :D sellanen yökkäri siis missä on kaivinkone paidassa :D

huoh.. voi noita ihania pikkusia :heart:

toivottavasti siellä on jotain kivoja poikien leluja.. toi little people lentokone ois varmaan pojalle mieleen.. ja kaiken maailman kaivinkoneet on nyt in, kun naapuritontille alettiin rakentaan kerrostaloja niin siinä pyörii niitä koneita.. aamulla aina herää niihin ääniin ja huutaa ilosesti "kone, kone, äitii, veeho, kone, kone!" :D ja veeho on verho, jos ette ymmärtäny ;) toinen on niin innoissaan ja aina pitäis saada laittaa kone-yökkäri päälle illalla :D sellanen yökkäri siis missä on kaivinkone paidassa :D

Oli siellä pikkupoikien Little Tikes-kaatopaikkalelu (joku traktori ja nosturi, tms) 1.50 € mutta niitä oli vissiin enää 2 jäljellä. Poliisiautoja, helikoptereita yms oli sikahalvalla. Playmobil-juttuja oli paljon myös, ja puujunarataan kuuluvia.

Oli siellä pikkupoikien Little Tikes-kaatopaikkalelu (joku traktori ja nosturi, tms) 1.50 € mutta niitä oli vissiin enää 2 jäljellä. Poliisiautoja, helikoptereita yms oli sikahalvalla. Playmobil-juttuja oli paljon myös, ja puujunarataan kuuluvia.

hmm.. kuullostaa hyvältä.. pitää lähteä vähän tutkimaan, jos poitsulle löytyis kaivinkone sieltä :D mut ensin pitää päästä töistä kotiin ja käydä miehen lompsalla ;)

Voi kun on suloinen. Meidän poika on ihan samanlainen ja varmaan olisi vihreä kateudesta, jos noin pieni tietäisi, että rakennustyömaan vieressä voisi asuakin. Se varmaan istuisi kaiket päivät ikkunan edessä, jos näkisi kaivinkoneita.

[QUOTE="ihana";22947772]Voi kun on suloinen. Meidän poika on ihan samanlainen ja varmaan olisi vihreä kateudesta, jos noin pieni tietäisi, että rakennustyömaan vieressä voisi asuakin. Se varmaan istuisi kaiket päivät ikkunan edessä, jos näkisi kaivinkoneita.[/QUOTE]

joo onhan se kiva katsoa kun toinen ilostuu noin pienestä asiasta.. poitsu oli vähän aikaa sitten kipeänä ja sai pari päivää olla kotona.. mies oli sitten kotona kans ja sanoi et poitsu oli nököttäny omalla sängyllään (joka on ikkunan alla makkarissa) 4 tuntia ja vaan tuijottanu niitä koneita :D ja nyt kun siinä pyörii niitä kuorma-autojaki niin kuuluu välillä myös "lekkaa" eli rekkaa :D

Tänään tuli taas käytyä BR:ssä, kun lapset halusivat sijoittaa viikkorahansa leluihin :)

Löydöt:

Baby Born nuken polkupyörä 10 € (ennen 39,99), tyttö osti omilla rahoillaan.

Hannah Montana hair wrapper-hiustentuunauslaite 1,50 (ennen 27,95). Näitä ostettiin kaksi; toisen osti tyttö, toisen ostin jemmaan kaverisynttäreitä varten.

Star Wars Transformers-alus/robotti 10 € (ennen 39,99), poika osti omilla rahoillaan.

GX Stunt-auto 1 € (ennen 6,99), senkin poika osti itse.

Tyyris Tyllerö-peli 1,50 € (ennen 19,95), omille lapsille.

Police force-helikopteri & ukko 3 € (ennen 8,99 €), pojan kaverille synttärilahjaksi.

Little Tikes-kaatopaikka leikkisetti 1,50 € (ennen 19,95), en tiedä kenelle annan (taaperoille tarkoitettu) mutta oli pakko ostaa kun oli niin halpa.

My Little Pony eväsrasia 1 € (ennen 4,99), näitä ostin kaksi: toisen omalle tytölle ja toisen annan varmaan kaverin tytölle.

Terminator naamiaisasu 1,50 € (ennen 24,99), pojan kaverille lahjaksi.

Ponyville 2 ponia & tarvikkeita 3 € (ennen 8,99), tytön kaverille jos hänellä ei näitä jo ole.

Ponyville maailmanpyörä 10 € (ennen 34,99), tytön kaverille lahjaksi paitsi jos hänellä on jo tämä niin se menee Huutikseen/kirpputorille.

Aikaisempia löytöjä mm. 5 euron Baby Born-rattaat ja Littlest Pet Shop-salkku & apinalelu 1,50 (normaali hinta 26,99). Ja paljon, paljon muuta.

Mulle on kerrottu että Hansan myymälässä alet on ihan omat, ja että Skanssissa ja Myllyssä noudatetaan yleisiä ohjeistuksia koskien näitä. Omasta mielestäni Skanssissa ja Myllyssä ehkä vähän parempi palvelu, varsinkin ensimmäisessä tulee käytyä todella usein kun asun ihan nurkan takana, kertaakaan en ole pettynyt kun ovat aina niin iloisia. Poikakin ihan intsinä kun siellä on mies palvelemassa ja näyttää kaikkia radio-ohjattavia aina. Ja jos sinne sisään kävelee niin onhan se koko liikekin täynnä tarjouksia, kuten on myös Mylly. Ja klubilaismainosta saan pelkästään Skanssissa, en ollut ikinä edes kuullut siitä br-klubista ennen kuin menin Skanssin liikkeeseen. Hassuako?

Mulle on kerrottu että Hansan myymälässä alet on ihan omat, ja että Skanssissa ja Myllyssä noudatetaan yleisiä ohjeistuksia koskien näitä. Omasta mielestäni Skanssissa ja Myllyssä ehkä vähän parempi palvelu, varsinkin ensimmäisessä tulee käytyä todella usein kun asun ihan nurkan takana, kertaakaan en ole pettynyt kun ovat aina niin iloisia. Poikakin ihan intsinä kun siellä on mies palvelemassa ja näyttää kaikkia radio-ohjattavia aina. Ja jos sinne sisään kävelee niin onhan se koko liikekin täynnä tarjouksia, kuten on myös Mylly. Ja klubilaismainosta saan pelkästään Skanssissa, en ollut ikinä edes kuullut siitä br-klubista ennen kuin menin Skanssin liikkeeseen. Hassuako?

br-leluissa oli näihin aikoihin magic days, jonka takia jokaisessa myymälässä oli omat tarjoukset, eli eri leluissa eri tarjoukset eri myymälöissä. kaikki siis noudattaa ohjeituksia, mutta tarjoushinnat ovat vain erit.

br-clubista on alkanut monet kuulla enemmän, kun siihen on alettu panostamaan.
myymälöille on järjestetty omia kilpailuja, jotta he rekisteröisivät mahd. paljon uusia clubilaisia.

skanssista olen kuullut että heillä ote saattaa joskus lipsua ja jää asiakkaat palvelematta kun juoruillaan takahuoneessa välittämättä mitä myymälässä tapahtuu.. ikävää asiakkaita kohtaan. :o(

Alkuperäinen kirjoittaja täti-tietäjä;23376808:
br-leluissa oli näihin aikoihin magic days, jonka takia jokaisessa myymälässä oli omat tarjoukset, eli eri leluissa eri tarjoukset eri myymälöissä. kaikki siis noudattaa ohjeituksia, mutta tarjoushinnat ovat vain erit.

br-clubista on alkanut monet kuulla enemmän, kun siihen on alettu panostamaan.
myymälöille on järjestetty omia kilpailuja, jotta he rekisteröisivät mahd. paljon uusia clubilaisia.

skanssista olen kuullut että heillä ote saattaa joskus lipsua ja jää asiakkaat palvelematta kun juoruillaan takahuoneessa välittämättä mitä myymälässä tapahtuu.. ikävää asiakkaita kohtaan. :o(

Aikamoista sisäpiiritietoa, mistä tiedät tuosta klubista noin paljon? Onko sulla joku kaveri hommissa siellä vai mitä?

Itse ainakin olen kysynyt nimenomaan Skanssista joskus leikillä että ihanko jotain kisailevat kun niin innoissaan siitä klubista minullekin silloin jutteli, ja saikin minut liittymään. Silloin ainakin myyjä vastasi etteivät he keskenään mitenkään sen koommin kilpaile vaan että haluavat nähdä samoja asiakkaita liikkeessä uudelleen ja että tämä on klubin olemassaolon syy.

Tuo viimeinen väittämäsi vaikuttaa vähän katkeralta, itse asioin kyseisessä paikassa viikoittain enkä ole kertaakaan tällaiseen ongelmaan törmännyt. Tuo iloisuus tarttuu ainakin minuun joka kerta, ja itseasiassa olen huomannut asioidessani niin toys are us(kirjoitetaanko noin :D) kuin br leluissa muuallakin että asiakaspalvelun panostetaan todella

Yhteistyössä