Kaverisynttärien lahjan hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...eli toisen ketjun innoittamana; mikä on mielestänne kaverisynttäreillä (eka-tokaluokkalaiset) sopiva lahjan hinta?

Meillä juhlittiin just tytön syntsät ja aika tyyriin näköistä tavaraa sai lahjaksi. Itse olen ostanut jotain 5-10 euron arvoista tavaraa, ja mietin nyt oman tytön lahjat nähtyäni, onko mennyt alakanttiin...?

no meillä ihan sama!! eli tyttö sai kaksi bratzia ja taskukoiria ja petshoppeja ja hienon pelin ja vaikka mitä, mä itse olen ostanut 5-8eurolla lahjan... :ashamed: mut kaikki kai tavallaan.. meiän tyttö käy n.20 kaverisynttäreillä vuodessa, joku voi käydä vaikka vaan viisissä...

Joo, koko synttäritouhu alkaa mun mielestä karata käsistä teemoineen ja viihdyttäjineen ja vieraslahjoineen... oi niitä aikoja, kun pelkkä herkuttelu oli juhlien kohokohta :)

Minä ostan maksimissaan 10 euron lahjat ekaluokkalaisen tyttäreni kavereille. Sillä rahalla on tähän asti saanut ihan sitä mitä tytöt ovat toivoneetkin: ystävänikirjoja, hiusjuttuja, poneja (tarjouksesta ainakin)..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras (ap):
Joo, koko synttäritouhu alkaa mun mielestä karata käsistä teemoineen ja viihdyttäjineen ja vieraslahjoineen... oi niitä aikoja, kun pelkkä herkuttelu oli juhlien kohokohta :)

samaa mieltä... itse ostan myös lasten puolesta n. 10 e lahjan, mutta en koskaan vieraslahjoja, jos oman lapsen synttärijuhlat. täällä päin tuntuu olevan muotia tuo vieraslahja, kun joka synttäreiltä lapset niitä kotiin kantaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
noin 5e on sopiva, mutta kannattaa sit muistaa, että jotkut vanhemmat kerää alesta jo valmiiks noita lahjoja eikä ne sillon maksa paljon mitään bratzit sun muut :)

just, nimittäin mäkin harrastan tätä tulevaisuudessa että ostan mahd. paljon alesta pikku paketteja kun kerran synttäreitä on tulossa pojalle monet vielä...mutta 5e on maks. kaveri synttäreille mun mielestä!
poika on nyt menossa klo:17 kaverinsa synttäreille ja ostin lego kuormurin saa luvan riittää =)

Kyllä 10 euroa pitäis riittää kaverilahjaan. Ostelen tavaraa joskus ennakkoon alekoreista, joten lahjan ovh. arvo saattaa olla 20 euron tietämillä, mutta itse oon maksanut siitä puolet vähemmän.

Tytöille löytääkin tolla kympillä ja allekin lahjoja, mutta pojille on paljon kalliimpia leluja yms. tarjolla.

Tuntuu, että tarhakavereiden synttäreitä on melkein joka viikko ja niihin uppoaa kyllä aika paljon rahaa.