P
pilkku
Vieras
Yhdellä mun ystävällä on sit niin ärsyttävä tapa. Joka kerta, kun se tulee meille, niin pamauttaa kassinsa meen keittiön pöydälle (vaikka siinä olis kahvit laitettuna). Se kassi "matkustaa" sen auton jalkatilassa ja välillä ulkona hän laskee sen maahan. Ja mua ETOO kun se tekee niin. Jos siirrän sen pois narikkaan tai keittiön tuolille, ni bumerangina hän lätkäisee sen takaisin siihen pöydälle.
Viimex se pöllähti meille just, kun oltiin alkamassa syömään ja huomautin asiasta ihan nätisti, et "hei älä laita sitä kassia siihen pöydälle", ni kax minsaa se oli siinä tuolilla.
Ja se tekee sen JOKA KERTA. Kohta mä hermostun ihan oikeesti. Jopa mun mies näkee asiasta punasta.
Miten ihmeessä mä voin sanoa nättinokkaselle kaverille nätisti, etten kestä sen kassia ruokapöydällä???
Olipa ihana purkautua!!!
Viimex se pöllähti meille just, kun oltiin alkamassa syömään ja huomautin asiasta ihan nätisti, et "hei älä laita sitä kassia siihen pöydälle", ni kax minsaa se oli siinä tuolilla.
Ja se tekee sen JOKA KERTA. Kohta mä hermostun ihan oikeesti. Jopa mun mies näkee asiasta punasta.
Miten ihmeessä mä voin sanoa nättinokkaselle kaverille nätisti, etten kestä sen kassia ruokapöydällä???
Olipa ihana purkautua!!!