Kaverista purnausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilkku

Vieras
Yhdellä mun ystävällä on sit niin ärsyttävä tapa. Joka kerta, kun se tulee meille, niin pamauttaa kassinsa meen keittiön pöydälle (vaikka siinä olis kahvit laitettuna). Se kassi "matkustaa" sen auton jalkatilassa ja välillä ulkona hän laskee sen maahan. Ja mua ETOO kun se tekee niin. Jos siirrän sen pois narikkaan tai keittiön tuolille, ni bumerangina hän lätkäisee sen takaisin siihen pöydälle.

Viimex se pöllähti meille just, kun oltiin alkamassa syömään ja huomautin asiasta ihan nätisti, et "hei älä laita sitä kassia siihen pöydälle", ni kax minsaa se oli siinä tuolilla.
Ja se tekee sen JOKA KERTA. Kohta mä hermostun ihan oikeesti. Jopa mun mies näkee asiasta punasta.
Miten ihmeessä mä voin sanoa nättinokkaselle kaverille nätisti, etten kestä sen kassia ruokapöydällä???

Olipa ihana purkautua!!!

Jotku ei vaan tajua!! Tullaan toisen kotiin Euroopan omistajana ja tehdään kaikkea sitä mitä ei kotona tehdä!!! Muaki v*tuttaa tuollaiset tyypit.. Ja niitä riittää!!!!!!!!!! Esim. kengillä kävellään sisälle, annetaan lasten kaivaa esim. lusikoita paskasilla käsillä, vedetään vessanpönttöä turhaan (lapsen äiti tuumas,et sillä tuollainen vaihe menos..) jne.. Näitä riittäs.. Nii ja annetaan hakata meidän autoa.. Meidän omaisuutta ei kukaan kunnioita.. :(

Mulla oli kans kaveri joka tuli aina kengät jalassa sisälle ja ai, että sapetti. Ja kuulemma niuhotin joka kohdasta ihan turhaan kun lapsetkin sai ottaa keksiä pöydästä minkä kerkis vaikka muut ei saanu.
Pisti muhun sit välit poikki kun olen omituinen juorukello. Hänen siskoltaan sit kuulin kun päätti tehdä katoamistempun.

Tollanen on oikeesti ärsyttävää ja sit vedetään ISOT herneet neään. Koita vaan sanoa nätisti vaikka tiedän se ei ole helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Mulla oli kans kaveri joka tuli aina kengät jalassa sisälle ja ai, että sapetti. Ja kuulemma niuhotin joka kohdasta ihan turhaan kun lapsetkin sai ottaa keksiä pöydästä minkä kerkis vaikka muut ei saanu.
Pisti muhun sit välit poikki kun olen omituinen juorukello. Hänen siskoltaan sit kuulin kun päätti tehdä katoamistempun.

Tollanen on oikeesti ärsyttävää ja sit vedetään ISOT herneet neään. Koita vaan sanoa nätisti vaikka tiedän se ei ole helppoa.

Tuli viel sit kekseistä mieleen,et annetaan lasten ottaa keksejä ja syödään sohvalla.. Meidän lapsi kattoo,et miksi toiset saa ja hän ei... Ja viel seki,et otetaan ilman lupaa pöydältä leipää ja vieläpä äidit antaa.. Meillä,ku monesti unehtuu leivät pussiin pöydälle.. Eikä niille kärsi sanoa,ku ollaan sit niitä niuhottajia.. :(

Pakko purnata vielä toisestakin kaverista.

Lähetti tekstiviestin et "tervetuloa partylite-kutsuille ja 30-vuotis synttärikahville jne.". Siis yhdistetyt pippalot. Ei siinä mitään, mut ne on sunnuntaina, alkaen klo. 18. Juupa juu, ei haise lahjojen kalastukselta, ei lainkaan, kun suurin osa kutsutuista on menos maanantaiaamuna töihin seiskax tai kasix.
Noissa kynttilöissähän menee väkisinkin se 1 ½ tuntia, et kasin jälkeen aika monet alkaa kyllä laittaan muksuja arki-iltana iltapesuille ja sänkyyn...
Fiksuja jotkut meistä osaavat olla. Olisin ymmärtänyt ihan hyvin noi yhdistetyt kutsut perjantai-tai lauantai-iltana, mut että sunnuntaina...(kun se ei ole edes oikeesti se synttäripäivä).

Yhteistyössä