Kaveripyynnöt facessa

Eniten ihmettelen sitä että mistä ne saa tietää että on olemassa ja pystyvät sitten laittamaan sen pyynnön. Joku toiseltapuolelta maailmaa keksii että laitanpa kaveripyynnön xxxx:lle. En oikein usko että menee ihan noin
 
Viimeksi muokattu:
"sipsi"
Aikanaan samoja tuli minullekin, hylkäsin saman tien. Sitten pyynnöt vain loppuivat.

Ihan samaa ihmettelin, mistä kautta tuollaiset pyynnöt tulivat, En koskaan ihmetyksiini vastausta saanut keneltäkään.
 
pelailija
No siihen on ihan yksinkertainen selitys. Kaverisi on pyytänyt näitä pelikavereita esim hay dayn fanisivulta tai add friends sivulta. Ulkomaalainen XXX on hyväksynyt sen ja päättää katsoa kaverisi ystävät ja lähettää niille pyynnön.

Itsekkin olen saanut tällaisia pyyntöjä omien pelikavereideni kavereilta. Eli, ne vain luulevat että pelaat pelejä ja siksi pyytävät kavereiksi
 
pelailija
Ja ei ole kauaa aikaa, kun serkkuni kysyi minulta että kuka tuo XXX on kun on pyytänyt häntä kaverikseen ja heillä oli yksi yhteinen kaveri, minä. XXX oli mun pelikaveri jonka olen hommannut tuosta add friends sivulta
 
ehkä näin
Mullekkin tulee näitä. Facessa oikeella puolella on joku people you may know tai jotain sinnepäin... Siis ehdottaa uusia kavereita. Osan kanssa yhteisiä kavereita mutta ainakin mulla näkyy siinä myös ihmisiä joiden kanssa ei ole yhtään yhteistä kaveria. Olettaisin että tälleen jotkut lähettävät pyyntöjä tuntemattomille...
 
pelailija
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä näin;30704692:
Ja en siis pelaa mitään. Ulkomaisia kavereita on muusta syystä kyllä...
Mutta varmasti joku sun kaverisi pelaa ja varmasti joku sun kaverisi on haalinut näitä ulkomaalaisia kavereita. Ei merkitse mitään se, että sinä itse et pelaa.

Sinä tulet jokatapauksessa siihen ehdotus listalle.

Noissa peleissä saa parempia juttuja mitä enemmän on pelaavia kavereita, sen takia ne lähettävät niitä pyyntöjä pelikavereiden kavereillekkin. Joillain on tuhansia pelikavereita
 

Yhteistyössä