Kaveripussi synttäreillä...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iituliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Iituliina

Jäsen
27.10.2008
648
0
16
Meillä on reilun viikon päästä kaverisynttärit tuolla tyttösellä. Ja ajttelin tehdä jonkin pienen kaveripussin tai jotain muuta mitä saavat mukaan kun lähtevät.
Vaihtoehtona on:

A pussi jossa lyijykynä, pyyhekumi + tarra
B tehdään rannerenkaat helmistä + sormus
C jotain muuta? Jos tämä niin mitä?

Teemana on prinsessa synttärit siis.

meilläkin on prinsessasynttärit mutta mä en aio lahjoa vieraita kuin herkuilla... mutta täältä kattelin että jos lahjottaisiin niin tehtäis joko rannekorut tai kruunut (myös poikia on kutsuttu ja ne ei varmaan rannekoruista välitä).
http://web.dansukker.com/Default.aspx?ID=267

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
meilläkin on prinsessasynttärit mutta mä en aio lahjoa vieraita kuin herkuilla... mutta täältä kattelin että jos lahjottaisiin niin tehtäis joko rannekorut tai kruunut (myös poikia on kutsuttu ja ne ei varmaan rannekoruista välitä).
http://web.dansukker.com/Default.aspx?ID=267

Täältä itseasiassa sain ton rannekoruidean....

Meillä vieraat koristeli omat kertakäyttö mukinsa (kirkasta muovia). Jokainen halus ne mukaansakin vaikka olin ajatellu et saa heittää roskiin.. Yleensä siis oon vastaan noita lahjoja. Sen vielä jotenkin ymmärrän jos synttäreillä askarrellaan jotain mutta jos pitää alkaa kaupasta ostamaan vieraillekin lahjat niin huh.

Alkuperäinen kirjoittaja Iituliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Tämä ei nyt auta, mut miks kaverit pitää lahjoa synttäreillä?
En ymmärrä en.

Tää on muuten ihan järkeäv kysymys....
Enkö osaa antaa vastausta :/
Mutta onkohan se vähän niiku muisto juhlista tms.?

Oma ei oo viel tuossa iässä joten saattaahan olla et mun mieli muuttuu :whistle: Mut mä en kyl alkais värkätä mitään vieraille, eiköhän tarjoilussa yms oo ihan tarpeeks.

Mut noista vaihtoehdoista paras ois se rannekoru!

En ymmärrä en.

se tuntuu olevan nykyään aika yleistä. meillä lahjotaan ehkä sitten kun lapset ja vieraat on isompia.

tyyliin siis ongintaa jne.

Eikä ainoastaan nykyään. Olihan sitä ongintaa jo 70-luvun lastenkutsuilla. Ja tolla esikoisella oli 90-luvulla jo tapana noi pussit vieraille..

meillä ei ole lahjottu eikä lahjota. kerrankin tyttö tuli 5v synttäreiltä kalliimpi lahja mukanaan kuin mennessään.. meillä kuitenkin syndet on ollu enemmän leikkimistä ja sitten on syöty herkkuja ja kukaan ei onneksi oo vielä ollu vailla vastalahjoja.

Toi muki koristelukin olis kyllä ihan kiva...
Tunnustan et mulla on jo tuohon A kohtaan lahjat valmiina.... Mutta siis nehän sellaisia että eivät mene miksikään ja voin vaikka jättää jemmaan tulevaisuutta varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
En ymmärrä en.

se tuntuu olevan nykyään aika yleistä. meillä lahjotaan ehkä sitten kun lapset ja vieraat on isompia.

tyyliin siis ongintaa jne.

Eikä ainoastaan nykyään. Olihan sitä ongintaa jo 70-luvun lastenkutsuilla. Ja tolla esikoisella oli 90-luvulla jo tapana noi pussit vieraille..

kyllä meilläkin oli lapsena synttäreillä ongintaa mutta lahjapusseihin en ole kyllä aiemmin törmännyt.

En ymmärrä en.

En ymmärrä minäkään, vaan paine lasten kavereilta on melkoinen kun vertailevat mitä saivat kenenkin synttäreiltä. :/
Tai ei ehkä pojat niinkään, mutta tytöt. :kieh: :kieh:

Yhteistyössä