K
Kiss
Vieras
Hän siis on ruokakaupassa työssä, sanoi nettoavansa 1400-1600 ? kk käteen, tekee siis 25-30 h viikossa töitä. Sanoin et olisi tyytyväinen palkkaansa. Mun mielestä siis ihan hyvä palkka kaupan työntekijälle tuolla tuntimäärällä.