Kaverini mustis vaimo ei anna meidän tavata...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuu

Vieras
Voihan elämän keväät ku harmittaa, anteeks vaan että tänne vuodatan.. :(
Mulla on ollu pienestä lähtien parhaana ystävänä yks sanotaan vaikka Lassi. Mä ja Lassi ollaan siis tunnettu kauan ja hyviä ystäviä ollaan oltu, mä perustin perheen tässä välissä ja siltikin ollaan hyvinä ystävinä pysytty ja yhteyksiä pidetty.. kunnes tää mun kaveri tapas nykyisen vaimonsa, joka on mustasukkainen ja auttamattoman pomottava ja epävarma itsestään, ja joka ensitapaamisesta vihas mua, samantien kun huoneeseen astuin.. näin kaverini kertoi.
On niin surullista menettää hyvä ystävä ja tuntuu pahalta että ei voida Lassin kanssa pitää enää mitään yhteyttä, kun tää vaimo on kieltänyt ja tuntuu pahalta että tää kaveri antaa sen vaimon jullittaa noin törkeästi, hyvän ja läheisen ystäväni menetin taas yhden mustasukkaisen P***SKAN takia :(

Tuntuu pahalta kun luulin että olen kaverilleni myös tärkeä. Vaik ymmärrän kyllä että vaimokin on :( Mut monen vuoden ystävyys ja asioiden jakaminen..

Ootko koittanu puhua sen vaimon kanssa kahdenkesken? Kertoisit sille saman kun äsken meille. Ja voisitte vaikka mennä tuplatreffeille tai vastaavaa, niin ehkä vaimo tajuaisi, ettet ole hänen miehensä perään? Älä ainakaan tapaa ystävääsi vaimon selän takana, siitä ei hyvää seuraa kenellekään. Toivottavsti saatte asian selvitettyä. =)

minä en yksinkertaisesti voi ymmärtää tuollaisia naisia ja vaimoja! Taitaa olla juuri näitä puhelimen ja tietokoneen muistin tonkijoita, joilla ei ole omaa elämää. Kun naimisiin mennään niin kaikki jaetaan ja on vain yksi elämä, joka on yleensä se naisen elämä!!!!!! Näitähän riittää....voi mies raukat!

Tota mäkin pelkään..
Mun paras ja rakkain ystäväni on mun miehen veli, ja tällä hetkellä sinkku vielä..
Vietetään tosi paljon aikaa yhdessä kun mies töissä tai muuten vaan aina kun ehditään mut olen mäkin miettinyt et sitten kun se tyttöystävän löytää( Mitä toivonkin, sille vaan ei kelpaa mun suosittelemat :D ) Ni se tyttöystävä ei ymmärtäis meidän suhdetta..
Naiset... :/
Koitat vaikka puhua sen tyttöystin kanssa, tiedä onko siitä apua mut..

Mulla on takana vähän samanlainen tilanne. Me oltiin yhden Anun (nimi muutettu) kans niin kun peppu ja paita teini-iässä, vaikka asuttiinkin eri paikkakunnilla. Joka asia haluttiin tehdä yhdessä, ja nähdä mahdollisimman usein. Sit tää Anu tapasi nykyisen avomiehensä, ja tämä mies ei tykänny minusta. Se manipuloi Anua ihan hirveesti, jättämään mm. kaks urheiluharrastusta, missä Anu oli hyvä ja pärjäsi. Samoin meidän välit se rikko sillä, että se vaan v*ttuili mulle kun oltiin samassa paikassa samaan aikaan. Ja loppujen lopuksi mun pinna paloi siihe, että se levitti heidän kotipaikkakunnallaan semmosen huhun liikkeelle nuorten joukossa, että meillä on Anun kans lesbo-suhde mun aloitteesta ja painostuksesta... Ja tää ei pitäny paikkaansa.
Mä surin ihan hirveesti tätä menetettyä ystävyyttä, mutta kun ei tämä mies väistäny meidän ystävyyden tieltä, niin luovutin, ja pikkuhiljaa Anu on jääny kokonaan mun elämästä.
Ei varmaan tsemppaa yhtään ap sua, mutta en tiedä miten näissä pitäis toimia... :/

Yhteistyössä