V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, no hänellä todellakin on huono itsetunto ja sanoo aina kadullakin koko ajan että tuo jätkä katsoi sua jne... Ja haluis olla hoikempi jne, kuten minä. Mutta minusta oli loukkaavaa että hän minun selkäni takana käyttää minun "jätteitä" eli miehiä. Minun mielestä toisten nykyisiä tai menneitä miehiä ei käytetä, koska meressä riittää muitakin kaloja.Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Kaverillasi huono itsetunto?
Haluaa ehkä olla saman veroinen kuin sinä,saada samat ukot,ettei vain ala itsestä tuntuun et ois jotenki huonompi.
Jää ehkä sun varjoon,tai ainkin tuntee jäävänsä.
Mutta joo,kannatta ehkä katsoa tuota asiaa sit monelta kantilta.
Voi tosiaan olla...
Epätäydellisetkin ihmiset tarvitsee kavereita ja usein enemmän kuin täydelliset... Ei ehkä kannata ihan noin pienestä yhteydenpitoa keneenkään lopettaa.
Ei oo kiva jos mies kertoo mun ja sen seksijuttuja tuolle mun kaverille, tai jos mun kaveri kertoo ns naistenjuttuja tuolle mun exälle. En haluu olla exän kanssa missään tekemisissä, ällö tyyppi, joten en haluu että hän tietää minun nykyisistä asioista tai muita henk.koht.asioista kaverini kautta. Ja kaverini oli kertonut vaikka mitä henkilökohtaisia asioita minusta sille exälle. Surettaa tämä erityisesti
Kaverini on sellainen juorukello, joka ei osaa pitää suutaa ollenkaan kiinni, eikä tiedä missä kulkee hyvän maun raja.
Siksi siis harkitsen että laittaisin lopullisesti välit poikk häneen.
Eikö se kaveri ollut samanlainen juorukello ennenkuin avasi saksensa exällesi? Jos et pidä kaveristasi, pistä välit poikki. So simple.