I
Irtas
Vieras
Meillä molemmilla on jo lapsia ja kumpikin on uskoutunut toiselle, että
yritys on lapsen suhteen päällä. Jännitti kertoa että mulla tärppäsi, koska tiesin että hänellä ei vielä. Halusin kuitenkin kertoa hälle ensimmäisenä ettei tunnu että
salailisin tai kuulisi muualta. Mietin että olisko parempi kertoa viestillä
että saisi sulatella asiaa, mutta ajattelin että
kasvotusten parempi ja mainitsin asiasta ja vaihdoin nopeasti puheen aihetta enkä mitenkään korostanut asiaa.
Tämän jälkeen kaverini ei ole kertaakaan halunnut tavata minua
ei jää edes juttelemaan jos näemme jossain sattumalta. Mietin vain teinkö jotain väärin vai mistä johtuu. Hänellä muita raskaana olevia kavereita joita tapaa kuitenkin normaalisti.
Surettaa ystävän menetys jos tämä nyt on tosiaan pysyvää. Nyt jo useampi kk näin vaikka ennen nähtiin viikottain ja useamminkin. Lapset myös hyviä kavereita keskenään.
yritys on lapsen suhteen päällä. Jännitti kertoa että mulla tärppäsi, koska tiesin että hänellä ei vielä. Halusin kuitenkin kertoa hälle ensimmäisenä ettei tunnu että
salailisin tai kuulisi muualta. Mietin että olisko parempi kertoa viestillä
että saisi sulatella asiaa, mutta ajattelin että
kasvotusten parempi ja mainitsin asiasta ja vaihdoin nopeasti puheen aihetta enkä mitenkään korostanut asiaa.
Tämän jälkeen kaverini ei ole kertaakaan halunnut tavata minua
Surettaa ystävän menetys jos tämä nyt on tosiaan pysyvää. Nyt jo useampi kk näin vaikka ennen nähtiin viikottain ja useamminkin. Lapset myös hyviä kavereita keskenään.