Kaverini ei halua yhtäkkiä enää tavata sen jälkeen kun kerroin olevani raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irtas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Irtas

Vieras
Meillä molemmilla on jo lapsia ja kumpikin on uskoutunut toiselle, että
yritys on lapsen suhteen päällä. Jännitti kertoa että mulla tärppäsi, koska tiesin että hänellä ei vielä. Halusin kuitenkin kertoa hälle ensimmäisenä ettei tunnu että
salailisin tai kuulisi muualta. Mietin että olisko parempi kertoa viestillä
että saisi sulatella asiaa, mutta ajattelin että
kasvotusten parempi ja mainitsin asiasta ja vaihdoin nopeasti puheen aihetta enkä mitenkään korostanut asiaa.

Tämän jälkeen kaverini ei ole kertaakaan halunnut tavata minua :( ei jää edes juttelemaan jos näemme jossain sattumalta. Mietin vain teinkö jotain väärin vai mistä johtuu. Hänellä muita raskaana olevia kavereita joita tapaa kuitenkin normaalisti.

Surettaa ystävän menetys jos tämä nyt on tosiaan pysyvää. Nyt jo useampi kk näin vaikka ennen nähtiin viikottain ja useamminkin. Lapset myös hyviä kavereita keskenään.

[QUOTE="hop";26836305]Olisiko hän voinut pahoittaa mielensä jostain ihan muusta?[/QUOTE]

Onhan sekin tietysti mahdollista. En tosin tiedä mistä, ja ajoitus sopisi tuon mun raskausuutisen kanssa.

Mietin vain, kun lapsettomuusasia on niin herkkä että
siitä olisi johtunut tämä yhteydenpitokatkos. Itsellä
paha mieli ja myös lasten puolesta, mutta ei tee mieli väkisin pitää yhteyttä. Olisi kyllä helpompaa jos kertoisi suoraan, ymmärtäisin kyllä.

Ja tosiaan pitää yhteyttä muihin raskaanaoleviin mut jostain syystä minä siis ärsytän häntä
:( Tiuskii jopa mulle kun jutellaan pikaisesti

[QUOTE="vieras";26840815]No mä ymmärrän kaveriasi täysin. En itsekään olisi missään tekemisissä raskaana olevan kaverin kanssa.[/QUOTE]

Ap sanoi, että tämä henkilö ON tekemisissä MUIDEN raskaana olevien kavereiden kanssa.

Yhteistyössä