kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Mies oli päivällä lähtenyt kun oli ollut yksin kotona. Joskus 1 aikaan varmaan.
HUI!!! Pikkasen mulla ois paniikki, siis aivan kauheeta :( :( Pakkohan se on löytyä, ei voi olla totta.

Sanoiko onko lääkkeet jo otettu vai aikoiko ottaa?? Yrittäähän kaverisi välillä soittaa ja kokeilla onko puh päällä???
sanoi, että on otettu melkein kaikki. Tästä parisen tuntia kun hänestä viimeksi kuului. Kaveri koittaa soittaa kokoajan.
Mukana kolmen kuukauden mielialalääkkeet.
Voimia sinne. Siis oikeesti aivan hirveää. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Mulla oli sellaset mielialalääkkeet ettei ois edes kuollu vaikka niistä ois 3kk:n eestä ottanukkin
Mulla ei ole sitten mitään faktatietoa, mutta juttelin joskus yhden kaverin kanssa joka käytti masennuslääkettä. Se sano myös, että niillä ei saa henkeä itseltään.
Toki kaikki lääkkeet järjen mukaan on yliannostettuna vaarallisia. Jos ei ihan suoraan niin voi tulla kuitenkin oireita, jotka johtaa muihin vaaroihin.
Toivotaan nyt parasta, että mies on vain miettimässä asioita eikä olekkaan toteuttanut uhkaustaan.
 
miz
Hei.. jos lääkkeet on otettu jo päivällä niin isosta annoksesta on nyt taju kankaalla ja olisi hyvä löytää mahdolisimman pian. Voi selvitä hyvin vielä hengissä isostakin annoksesta lääkkeitä.
Puistot, rauhalliset uimarannat yms. paikat joihin voi mennä nukkumaan kannattaisi tutkia. Tiedän useamman tapauksen jotka ovat etsiytyneet johonkin vastaavaan paikkaa ottamaan yliannostuksen lääkkeitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Mulla oli sellaset mielialalääkkeet ettei ois edes kuollu vaikka niistä ois 3kk:n eestä ottanukkin
Mulla ei ole sitten mitään faktatietoa, mutta juttelin joskus yhden kaverin kanssa joka käytti masennuslääkettä. Se sano myös, että niillä ei saa henkeä itseltään.
Toki kaikki lääkkeet järjen mukaan on yliannostettuna vaarallisia. Jos ei ihan suoraan niin voi tulla kuitenkin oireita, jotka johtaa muihin vaaroihin.
Toivotaan nyt parasta, että mies on vain miettimässä asioita eikä olekkaan toteuttanut uhkaustaan.
Joo ei kait niillä suoranaisesti saa..Mutta esim. viinan kanssa kun ottaa niin saattaa aiheuttaa esim hengityslaman ja johtaa näin kuolemaan. Ja talvisin jos johki ulos menee taju ja jäätyy sitten. Mutta kuulemma saa aika fakiiri olla että niillä hengen satavarmasti saa itteltään riistettyä.

Mutta kamala tilanne siis kuitenkin, ap! :hug:
Toivottavasti ei mitään ehdi sattua ennen kuin mies löytyy. Voimia!
!
 
Sandrah
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Mulla oli sellaset mielialalääkkeet ettei ois edes kuollu vaikka niistä ois 3kk:n eestä ottanukkin
Mulla ei ole sitten mitään faktatietoa, mutta juttelin joskus yhden kaverin kanssa joka käytti masennuslääkettä. Se sano myös, että niillä ei saa henkeä itseltään.
Toki kaikki lääkkeet järjen mukaan on yliannostettuna vaarallisia. Jos ei ihan suoraan niin voi tulla kuitenkin oireita, jotka johtaa muihin vaaroihin.
Toivotaan nyt parasta, että mies on vain miettimässä asioita eikä olekkaan toteuttanut uhkaustaan.
Sitä minäkin toivon! Varmaan ap:n ystävä tietää mitä lääkettä mies käyttää. Itse oon syöny monenlaisia "vaikuttavia aineita", mutta näistä ei mikään tuolla annoksella olisi ollut tappava, ja juu ei tietenkään myös hyväksi. En siitä minäkään tiedä onko olemassa mieliala lääke joka on vaarallisempi. Yksi tuttu otti kerran cipramiliä n. kahden kk:n annoksen, mutta lähinnä häntä nukutti enemmän. Luuli että pääsee niistä sekaisin...
 
miz
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Mulla oli sellaset mielialalääkkeet ettei ois edes kuollu vaikka niistä ois 3kk:n eestä ottanukkin
Mulla ei ole sitten mitään faktatietoa, mutta juttelin joskus yhden kaverin kanssa joka käytti masennuslääkettä. Se sano myös, että niillä ei saa henkeä itseltään.
Toki kaikki lääkkeet järjen mukaan on yliannostettuna vaarallisia. Jos ei ihan suoraan niin voi tulla kuitenkin oireita, jotka johtaa muihin vaaroihin.
Toivotaan nyt parasta, että mies on vain miettimässä asioita eikä olekkaan toteuttanut uhkaustaan.

Minä taas olen löytänyt ihmisen joka oli n. 14 tuntia aikaisemmin ottanut 3 kk. satsin masennuslääkkeitään. Löysin henkilön ihan viime tipassa. Laittoivat hengitysputken paikalleen jo asunnossa ennen ambulanssiin vientiä. Oli hengityskoneessa muutaman vuorokauden teholla. Selvisi ihmeen kaupalla ilman mitään pysyviä vaurioita.

Jos ap tiedät lääkkeiden nimet voisi esim. myrkytystietokeskuksesta tai terveysneuvonta puhelimesta saada selville kuinka vaarallisia ovat.

Voimia ap:lle ja onnea etsintään.
 
kokemus
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:
Mulla oli sellaset mielialalääkkeet ettei ois edes kuollu vaikka niistä ois 3kk:n eestä ottanukkin
Mulla ei ole sitten mitään faktatietoa, mutta juttelin joskus yhden kaverin kanssa joka käytti masennuslääkettä. Se sano myös, että niillä ei saa henkeä itseltään.
Toki kaikki lääkkeet järjen mukaan on yliannostettuna vaarallisia. Jos ei ihan suoraan niin voi tulla kuitenkin oireita, jotka johtaa muihin vaaroihin.
Toivotaan nyt parasta, että mies on vain miettimässä asioita eikä olekkaan toteuttanut uhkaustaan.
No valitettavasti lääkkeilläkin saa itseltään hengen pois, varsinkin jos tehostaa viinalla.. Ja kolmen kuukauden annos on iso.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Mies oli päivällä lähtenyt kun oli ollut yksin kotona. Joskus 1 aikaan varmaan.
HUI!!! Pikkasen mulla ois paniikki, siis aivan kauheeta :( :( Pakkohan se on löytyä, ei voi olla totta.

Sanoiko onko lääkkeet jo otettu vai aikoiko ottaa?? Yrittäähän kaverisi välillä soittaa ja kokeilla onko puh päällä???
sanoi, että on otettu melkein kaikki. Tästä parisen tuntia kun hänestä viimeksi kuului. Kaveri koittaa soittaa kokoajan.
Mukana kolmen kuukauden mielialalääkkeet.
Mutta jos ei olekaan ottanut lääkkeitä sisäisesti vaan ne on vain mukana?

 
omaa kokemusta
on meinaa kerran ollut puoliso samassa tilassa jonkkin aikaa luulin että olen menettänyt hänet kokonaan, onneksi tapahtui ihme. voimia hirveäst!!i. nyt mua itkettää, kamalaa tollanen tilanne :( ja kyllä niillä masennuslääkkeillä henki lähtee jos apu ei ehdi ajoissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Täällä kans peukutetaan!

Mutten kyllä käsitä, miksi lääkkeitä on sitten nuin helposti "saatavilla" että ihminen joka on tuos kunnos, pääsee tekemään iteselleen niillä jotakin... :|
No kyllä kai jos omia lääkkeitä on niin ne on helposti saatavilla.....ja aikuinen ihminen saa helposti lääkkeitä ja tuohon kuntoon voi mennä kuka vain milloin vain. Elämä voi hyvinkin äkkiä muljahtaa päälaelleen ja ihminen haluaa täältä pois.
 

Yhteistyössä