kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

:'( Ihan hirveetä, pakko purkaa jollekin kun ei ole mieskään kotona. Mies mennyt sekaisin lääkityksen takia ja otanut tappavan annoksen lääkkeitä. Kaveri etsii häntä nyt että ehtisi vieklä saada sairaalaan. Mulla heidän kaksi lastaan täällä hoidossa. Ei auta kuin rukoilla, vaikken uskonnollinen oikeastaan ole. Rukoilkaa tekin kaikki, että nyt ei kävisi mitään pahaa :'(
 
Poliisille soitettu. Olivatkin jo kerran soittanet että sairaalaan viety joku tuntomerkkejä vastaava, muttei ollutkaan hän...Mies ei pidä puhelinta päällä, kukaan kaveri ei tiedä missä on. Kaveri etsii nyt epätoivoisesti.
 
törkee
en tajua että tullaan tänne kirjottamaan noin henkilökohtasista asioista!

Onko sulla lupa puhua noista?
Sulla on paljon tietoa profiilissa joten paikallisen on helppo tunnistaa. Pikkasen lukee tekstejä.

Töörkeetä että toisten asioista tullaan avautuun.
 
äiti itsekkin
kädet ristissä ja lapsukaisille voimia! toivottavasti kaverin mies löytyy ja saa apua. oman valinnan tehnyt ja minusta itsekästä lapsiakin ajatellen. pidä lapsista hyvä huoli ja yritä olla kasassa heidän takiaan. halaus sinulle! :)
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja törkee:
en tajua että tullaan tänne kirjottamaan noin henkilökohtasista asioista!

Onko sulla lupa puhua noista?
Sulla on paljon tietoa profiilissa joten paikallisen on helppo tunnistaa. Pikkasen lukee tekstejä.

Töörkeetä että toisten asioista tullaan avautuun.
oo hiljaa :kieh: ..jos siitä on apua kuule toisen löytämiseen niin eiköhän se oo ihan ok
 
Alkuperäinen kirjoittaja törkee:
en tajua että tullaan tänne kirjottamaan noin henkilökohtasista asioista!

Onko sulla lupa puhua noista?
Sulla on paljon tietoa profiilissa joten paikallisen on helppo tunnistaa. Pikkasen lukee tekstejä.

Töörkeetä että toisten asioista tullaan avautuun.
Ehdein lukee profiilin ennenkuin poisti ja mun mielestä siinä ei ollut mitään sellaista, joka paljastaisi jotain.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Kuulehan, otin tietoni pois profiilista. En ollut ajatellut että minut joku tietäisi tai mun kaverin.
ei siinä profiilissa ollut mitään semmoista mistä olisi voinut kunnolla tunnistaa.
Aina näitä harmaita löytyy joka ketjuun kauhistelemaan ja arvostelemaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Kaveri kävi ovella, ei ollut löytänyt. Lähti vielä etsimään. :'(
Onko heillä kotona joku siltä varalta että mies palaa sinne?

onko mahdollista että mies olisi autolla liikkeellä ja yrittäisi mennä kesämökille?
Ei ole kotona ketään, mutta tässä aika hyvät naapurit, jotka varmasti ilmoittavat jos liikettä näkyy.Miehellä ei autoa käytössään. Bussila kulkenut.
 

Yhteistyössä