kaverin mies yritti itsaria, nyt lapset mulla hoidossa täällä ja kaveri etsii miestään josko voisi vielä pelastaa..

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Lapset eivät tiedä mitään. Tuossa katsovat elokovaa meidän lasten kanssa..Iltapalaa heille laitoin, tarttee varautua että otan yöksikin..riippuu mitä tapahtuu.
laita kaverillesikin valmiiksi syömistä ja juomista ja seuraavan kerran kun hän piipahtaa, kävelytät pöydän ääreen ja katsot että syö ja juo. samalla laitatte kännyn lataukseen siksi ajaksi.
 
minätaas
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja törkee:
en tajua että tullaan tänne kirjottamaan noin henkilökohtasista asioista!

Onko sulla lupa puhua noista?
Sulla on paljon tietoa profiilissa joten paikallisen on helppo tunnistaa. Pikkasen lukee tekstejä.

Töörkeetä että toisten asioista tullaan avautuun.
oo hiljaa :kieh: ..jos siitä on apua kuule toisen löytämiseen niin eiköhän se oo ihan ok
joo mut mä en haluais että mun asioita täällä ruodittais.
totta kai ymmärrän että läheisellä ystävällä myös on hätä ja tarve puhua.

En usko että mies on täällä palstalla tai kukaan voi tietää missä se on.

Ja kaikki on ok jos lupa on kysytty.

Mutta ap poisti tietonsa mikä on varmaan hyvä koska opiskelukaverin on helppo tajuta kenestä puhutaan ja juorut lähtee nopeesti liikkeelle.

ihmiset on uteliaita ja haluaa tietää ja olla mukana ja keksiä lisää kun "muka" tietää.

toivottavasti hän löytyy eikä lapset joudu kokemaan menetystä. Äitiä unohtamatta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Lapset eivät tiedä mitään. Tuossa katsovat elokovaa meidän lasten kanssa..Iltapalaa heille laitoin, tarttee varautua että otan yöksikin..riippuu mitä tapahtuu.
laita kaverillesikin valmiiksi syömistä ja juomista ja seuraavan kerran kun hän piipahtaa, kävelytät pöydän ääreen ja katsot että syö ja juo.
joo laitan, yksi kaveri tuossa jo hänelle ja heidän lapsille laittoikin ruokaa. Niin ja ei ole provo, olisikin.
 
Niin poliisilta ei apua saanut. Mutta heille ilmoitettu tästä, että osaavat soittaa tms jos joku löytyy. Ja en mä tätä täällä ruodi huvikseni, mulla on helvetin paha olla itelläkin kun joudun tätä seuraamaan. Hätä on kova kaverilla.
 
taas
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Niin ei mulla siinä profiilissa mun mielestä niin yksityiskohtaista tietoa ollut, saatika kuvaa...
sun ikä lasten syntymä ajat. Opiskelu ala. Kaupunki.
sen lisäx usein palstailleet osaa etsiä tietoa.
sitähän voi sun nimellä etsiä tietoa.

Oikeesti en ole arvostelemassa niinkun jotkut tiedon haluiset ilmoittaa. Haluaakko varmistaa että pysyt mukana kertomassa kuinka käy?

Monihan on jo kirjittanut että tule kertomaan kuinka käy...

mua lähinnä kiinnostaa se että ystäväsi ja sun henkilöllisyyttä ei tiedetä ja laiteta mitään juoruja liikkeelle. Tiedän mitä se on. Eli tiedän mistä puhun.
On ihmisiä jotka haluaa olla osallisena täilaisissa asioissa ja haluaa kertoa tarinaa.
On ihmisiä jotka osaa etsiä ja on näppäriä selvittämään tuollaisista tiedoista kenestä puhutaan.

Lisäx on vielä se että saattaa muista ihmisistä lähteä ikäviä juttuja liikkeelle.

mun mielestä tallaisia asioista voi puha mutta nimettömänä, ja ilman että liian henkilökohtasia tietoja annetaan julki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja törkee:
en tajua että tullaan tänne kirjottamaan noin henkilökohtasista asioista!

Onko sulla lupa puhua noista?
Sulla on paljon tietoa profiilissa joten paikallisen on helppo tunnistaa. Pikkasen lukee tekstejä.

Töörkeetä että toisten asioista tullaan avautuun.
:headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja taas:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Niin ei mulla siinä profiilissa mun mielestä niin yksityiskohtaista tietoa ollut, saatika kuvaa...
sun ikä lasten syntymä ajat. Opiskelu ala. Kaupunki.
sen lisäx usein palstailleet osaa etsiä tietoa.
sitähän voi sun nimellä etsiä tietoa.

Oikeesti en ole arvostelemassa niinkun jotkut tiedon haluiset ilmoittaa. Haluaakko varmistaa että pysyt mukana kertomassa kuinka käy?

Monihan on jo kirjittanut että tule kertomaan kuinka käy...

mua lähinnä kiinnostaa se että ystäväsi ja sun henkilöllisyyttä ei tiedetä ja laiteta mitään juoruja liikkeelle. Tiedän mitä se on. Eli tiedän mistä puhun.
On ihmisiä jotka haluaa olla osallisena täilaisissa asioissa ja haluaa kertoa tarinaa.
On ihmisiä jotka osaa etsiä ja on näppäriä selvittämään tuollaisista tiedoista kenestä puhutaan.

Lisäx on vielä se että saattaa muista ihmisistä lähteä ikäviä juttuja liikkeelle.

mun mielestä tallaisia asioista voi puha mutta nimettömänä, ja ilman että liian henkilökohtasia tietoja annetaan julki.
No mä nyt kerroin jo asiasta. Minkäs teet? En mä aioi kuule mun kaverista mitään kertoa.
 

Yhteistyössä