"vieras"
mua inhottaa. asiahan ei minulle kuulu mutta avaudumpa nyt täällä edes. sain tuossa pyhinä tietää, että kaverini heilastelee yhteisen kaverimme miehen kanssa hän avautui minulle kuinka on niin ihastunut ja tuo mies harkitsee eroa tästä kaveristamme jonka kanssa on naimisissa ja heillä on lapsia, ja alkaisi olla tämän toisen kaverini kanssa. mutta nyt kuulema ei vielä tiedä mitä tekisi ja pyörii molempien sängyissä.
hyi että mua alko inhottaa. koitin puhua tälle kaverille että antaa nyt hyvänen aika olla ei kavereien miehiin kosketa, mutta ei tuntunut menevän perille kun "se on niiiin ihana". en haluaisi sekaantua, mutta tunnen nyt olevani pahassa välikädessä. tosi pahalle tuntuu tuon petettävän kaverini puolesta
mitä teen? olenko hiljaa ja olen kuin en tietäisi mitään?
hyi että mua alko inhottaa. koitin puhua tälle kaverille että antaa nyt hyvänen aika olla ei kavereien miehiin kosketa, mutta ei tuntunut menevän perille kun "se on niiiin ihana". en haluaisi sekaantua, mutta tunnen nyt olevani pahassa välikädessä. tosi pahalle tuntuu tuon petettävän kaverini puolesta
mitä teen? olenko hiljaa ja olen kuin en tietäisi mitään?