Kaverin miehestä pää pyörällä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihastumisia tulee ja menee hyvässäkin parisuhteessa. Anna itsesi tuntea mitä tunnet, mutta älä tee sen asian eteen mitään. Muista, että vain sillä on merkitystä mitä teet asian suhteen. Vähän aikaa olet hormoonimyrskyissä ja miehesi saa elämänsä seksiä (jos siis toimit viisaasti) ja sitten homma alkaa laantumaan. Ei se ihastuminen ihan oikeasti ole niin ihmeellistä miltä se sillä hetkellä tuntuu...

Itse olen parisuhteen aikana ihastunut oikein kunnolla pari kertaa, mutta kertaakaan en ole "toiminut" asian suhteen, vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Ja kyllä olen olut tyytyväinen asiaan, sillä muutaman kuukauden kuluttua ihastuminen on itsessään hellittänyt, kun ei ole tavannut kohteita.

voi lol näitä juttuja. käykää siis kaikki panemassa kavereittenne miehiä, ja olkaa onnellisii. :D:D:D jos mun kaveri ees olis ihastun mun miehee ja itte saisin kuulla niin ei kyllä olis mun kaveri enää :( tuskimpa kenenkää muunkaa :D mullan alla lepäis, jos mun miehee koskis.

tuleehan noita ihastuksia.

mutta ehkä kannattaa ottaa järki käteen ja miettiä että JOS jotaintpahtuisi niin mitä ihmettä se vois olla ja mitkä kaikki asiat menetät sen myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja no just joo:
voi lol näitä juttuja. käykää siis kaikki panemassa kavereittenne miehiä, ja olkaa onnellisii. :D:D:D jos mun kaveri ees olis ihastun mun miehee ja itte saisin kuulla niin ei kyllä olis mun kaveri enää :( tuskimpa kenenkää muunkaa :D mullan alla lepäis, jos mun miehee koskis.

PEESI!

Surraa; tuolla toisessa keskustelussa kerrot,ainakin rivien välistä, että olet jo tapaillutkin kyseistä ihastusta kahden kesken,NIISSÄ MERKEISSÄ, eli olet jo ottanut ratkaisevan askeleen kohti tuhoa. Surullista. :(

Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Alkuperäinen kirjoittaja no just joo:
anna nyt kaverin perheen olla, äläkä ees himoitse. Onneksi itellää ei ole tollasii kavereita(tai mistä sitä oikesti ees tietää?) jos sulla on oma ja hyvä/rakastava mies, miksi helvetissä himoitset toisten omia. siis iljettävää.. toivottavasti ette oo hyviä kavereita sen miehen naisenkaa, tai no..eihän hyvät ystävät himoitse kaverin miehiä.

Siis minkä sille voi? Mun kaveri rakastui miehensä kaveriin. Siis ihan rakastui. Nyt ovat olleet vuosia yhdessä onnellisina. Olisiko molempien pitänyt jäädä vääriin parisuhteisiin vain siksi, että "se on soveliasta". En minä ainakaan voi estää miestäni rakastumasta johonkuhun toiseen. Ja minä haluan, että mieheni on onnellinen. Joko minun kanssani tai jonkun toisen. Kunhan on onnellinen.

Siis anteeksi?! Jos sun mies ilmoittais sulle että sori en ole enää kanssasi onnellinen vaan rakastuin ystävääsi, niin olisitko vaan että " ok, haluan että olet onnellinen, morjensss!!"

No ei sille VOI mitään. En voi pakottaa toista olemaan kanssani. Tottakai se aluksi olisi vaikeaa, mutta kyllä mä haluan, että hän olisi onnellinen. Jokaisella ihmisellä on oikeus onneen.

Yhteistyössä