Kaverin kanssa lähössä viikon reissuun, ja nyt jo kaveri ärsyttää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaargh

Vieras
Oon siis lähössä yhden hyvän kaverin kanssa viikon mittaseen reissuun tässä lähiaikoina, mut nyt alko hiukan mietityttää, et miten mahtaa matka oikeen mennä... Oon siis tän kaverin kanssa paljon tekemisissä ja onkin yksi parhaista kavereistani, mut oon ehkä hiukan sellainen erakkoluonteinen, ja nyt mietin et miten ihmeessä vietän sen kanssa 7 päivää ihan 24/7 yhessä sekoamatta!

Varsinkin kun tuntuu et nyt viime aikoina on alkanut jo valmiiksi se kaverin naama ärsyttää, pienet piirteet siinä ärsyttää ja viime aikoina meillä on muutenkin ollu pientä naljailua ym., vähän sellaista kireetä. Yleensä kaverini on sellainen vähän tosikompi ja mä sitten sopeudun sen mielialaan ja yritän olla aurinkoinen ja piristävä, mut entä jos menee pinna siellä reissussa... Ei siellä viittis tappelemaankaan ruveta... Mut mitä tehdä, jos toisen naama alkaa tympiä puolivälissä matkaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23592651:
Mulla ollu 2 kertaa sama tilanne sillä erolla, että ekalla kerralla matka kesti 3 viikkoa ja tokalla 3 kuukautta. Hengissä ollaan, mut oli aikamoista välillä :D

Huhhuh, noin pitkiä aikoja :D Mun viikko alkaa tuntua siltä, että kyllähän sitä nyt niin lyhyestä ajassa pitäis hengissä selvitä... :) Onko hyviä vinkkejä, mitä tehdä matkalla jos toisen naama alkaa tympiä? Päänsäryn varjolla karkaa hotelliin vai mitähän täs pitää keksiä :D

Yhteistyössä