P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mistä sitä voi kenenkin nykseistä ja avokeista tietää. Joillakin ne vaihtuu sukkien tavoin. Pitääkö tässä alkaa aina kysymään, että tykkääkö se sinun Paavo-Perttuli yhdenyöntuttavuus tänään koirista vei ei? Jos tietää itse, että koirista ei tykkää, niin pakkoko koiraperheeseen on itsensä tunkea?
eikös nyt ollut kyse ap:n kaverin avokista? Kyllä meillä käy myös ihmisiä jotka eivät ole mitään läheisiä perhetuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kisapystöön;27024891:Eläintä nyrkillä kopautus päähän vs. 8-vuotias lapsi kidutetaan hengiltä
Jännä seurata kumpi aihe saa enemmän kommenttia![]()
Nyt te alatte pitää minua provona, mutta heillä itsellään on oma koira.
Ei sen miehen valinta, vaan kaverilla oli koira jo ennen seurustelun alkamista.
En ole vielä ehtinyt jututtaa kaveria, mutta pelkäänpä pahoin, että kotona mennään samoilla meiningeillä.
Oikeastiko on oikeutettu rikosilmoitukseen siitä, että toinen tömäyttää kerran nyrkillä koiraa?
Painu hoitamaan koirapelkosi muualle!"Jos ihminen hyökkää minun kimppuun, niin minä puolustaudun.Jos koira hyökkää mun kimppuun, niin minä puolustaudun. Tottakai sitä pitäis reagoida tilanteen mukaan, mutta koira on arvaamaton eläin ja saattaisin hätääntyneenä huitaista kanssa. Ja saattaisin olla niin nolona, että yrittäisin heittää jotain paskaa juttua siihen päälle.
Vituttaa tää koirayhteiskunta. Koirien ehdoilla mennään ja "meidän Rekku ei pure". Paskat.
Jos ihminen hyökkää minun kimppuun, niin minä puolustaudun.Jos koira hyökkää mun kimppuun, niin minä puolustaudun. Tottakai sitä pitäis reagoida tilanteen mukaan, mutta koira on arvaamaton eläin ja saattaisin hätääntyneenä huitaista kanssa.