kaverilla on ihan hassu tapa syödä leipää :D

Sillä on muutenkin jotenkin pieni suu, ja sitten se puputtaa sitä leipää ihan hirveetä kyytiä ja näyttää hamsterilta kun on posket iiiiiihan pullollaan. Ja sitten se jauhaa sitä samaan tahtiin niinku ompelukone tikkais täysillä.

tosi tärkee aloitus, mutta jotenkin niin huvitti taas tänään kahvilassa. :D
 
aa
mä halusin pienenä mun leivän 1 cm x 1 cm kokoisina kuutioina :DDDDd harmi kun omat vanhemmat ei vaan suostuneet sitä niin paloitella, mutta jotkut sukulaistädit kylläkin... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mä halusin pienenä mun leivän 1 cm x 1 cm kokoisina kuutioina :DDDDd harmi kun omat vanhemmat ei vaan suostuneet sitä niin paloitella, mutta jotkut sukulaistädit kylläkin... :D
meillä syötiin usein noin ja omakin muksuni syö! sanottiin niitä nopposiksi, mummi varsinkin paloitteli jokaisen leivän :D
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mä syön leivän AINA niin että syön eka reunat. Olipahan mikä leipä tahansa kyseessä...Sit nautiskelen keskiosalla :)
me käytetää tuota samaa nimimerkkiä :D .. mä syön kans leivän niin että reunat ekku..
voi mitkä naurut sain tästä alotuksesta AP :D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Sillä on muutenkin jotenkin pieni suu, ja sitten se puputtaa sitä leipää ihan hirveetä kyytiä ja näyttää hamsterilta kun on posket iiiiiihan pullollaan. Ja sitten se jauhaa sitä samaan tahtiin niinku ompelukone tikkais täysillä.

tosi tärkee aloitus, mutta jotenkin niin huvitti taas tänään kahvilassa. :D
Mun luokalla oli kans tommonen puputtaja, lopuks mä en voinu edes istua ruokiksella sillai et oisin nähny hänen syövän, koska pelkäsin että tahattomasti tirskahdan :D
Juupa juu, on lapsellista, mut ei voi mitää :D
 
Mystiq
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mä halusin pienenä mun leivän 1 cm x 1 cm kokoisina kuutioina :DDDDd harmi kun omat vanhemmat ei vaan suostuneet sitä niin paloitella, mutta jotkut sukulaistädit kylläkin... :D
meillä syötiin usein noin ja omakin muksuni syö! sanottiin niitä nopposiksi, mummi varsinkin paloitteli jokaisen leivän :D
Kamala homma, että asettuu makkara ja kurkku sun muut tasaisesti pikkupaloille... ;)

Vai paljasta leipää?
Yrps
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mystiq:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mä halusin pienenä mun leivän 1 cm x 1 cm kokoisina kuutioina :DDDDd harmi kun omat vanhemmat ei vaan suostuneet sitä niin paloitella, mutta jotkut sukulaistädit kylläkin... :D
meillä syötiin usein noin ja omakin muksuni syö! sanottiin niitä nopposiksi, mummi varsinkin paloitteli jokaisen leivän :D
Kamala homma, että asettuu makkara ja kurkku sun muut tasaisesti pikkupaloille... ;)

Vai paljasta leipää?
Yrps
paljasta :D mummi leipoi maailman parasta ruisleipää juuresta, ei sen päälle yksinkertaisesti tarvinnut mitään muuta kuin sipaisu voita. nam. sitä kun sais vielä joskus :/
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja Mystiq:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mä halusin pienenä mun leivän 1 cm x 1 cm kokoisina kuutioina :DDDDd harmi kun omat vanhemmat ei vaan suostuneet sitä niin paloitella, mutta jotkut sukulaistädit kylläkin... :D
meillä syötiin usein noin ja omakin muksuni syö! sanottiin niitä nopposiksi, mummi varsinkin paloitteli jokaisen leivän :D
Kamala homma, että asettuu makkara ja kurkku sun muut tasaisesti pikkupaloille... ;)

Vai paljasta leipää?
Yrps
leipää ja voita, ei mitään päällä :D

 

Yhteistyössä