sillä on kolme lasta, joista kaks ihan pieniä... :'(
Kikke 23.02.2007 #2 Toivottavasti kaverisi selviää :hug: ! Itse menetin ystäväni alle puoli vuotta sitten. Hänelläkin oli kolme lasta ja syöpä. :ashamed: VOIMIA :hug:
Toivottavasti kaverisi selviää :hug: ! Itse menetin ystäväni alle puoli vuotta sitten. Hänelläkin oli kolme lasta ja syöpä. :ashamed: VOIMIA :hug:
Rankkaa 23.02.2007 #3 Mikä syöpä ystävälläsi on? Kyllä on kamalaa, kun nykyaikana tuntuu tuota syöpääkin olevan tosi paljon. Onneksi hoidotkin usein tehoaa hyvin.
Mikä syöpä ystävälläsi on? Kyllä on kamalaa, kun nykyaikana tuntuu tuota syöpääkin olevan tosi paljon. Onneksi hoidotkin usein tehoaa hyvin.
heluna 07.03.2007 #4 imusolmukesyöpä. kaikki syöpäkudos saatu leikattua pois mut pitää silti varalta ottaa hoitoja.
Syöpäpelkoinen 08.03.2007 #5 Miten ystävälläsi todettiin imusolmukesyöpä? Siis millaisia oireita hänellä oli? Hyvä, jos saatiin jo leikkauksella pois ja tavallaan "varoiksi" annetaan hoitoja. Ennuste lienee hyvä. Koita jaksaa olla ystäväsi tukena!
Miten ystävälläsi todettiin imusolmukesyöpä? Siis millaisia oireita hänellä oli? Hyvä, jos saatiin jo leikkauksella pois ja tavallaan "varoiksi" annetaan hoitoja. Ennuste lienee hyvä. Koita jaksaa olla ystäväsi tukena!
minä vain 08.03.2007 #6 On raskasta seurata vierestä... Mutta yritä olla vahva kaverisi nähden. Mulla kaveri kuoli syöpään jäi kolme pientä lasta kaipaamaan äitiä....
On raskasta seurata vierestä... Mutta yritä olla vahva kaverisi nähden. Mulla kaveri kuoli syöpään jäi kolme pientä lasta kaipaamaan äitiä....
onnea matkaan 09.03.2007 #7 imusolmuke syövässä tosi hyvä ennuste jotain hyvääkin, siskoni sairasti ja parani :flower: