Kaverilla 5kk lapsi, ja väkisin pidetään hereillä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MinSki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22688445]Ketjua sen tarkemmin lukematta veikkaan että oma lehmä ojassa,että saa itsekkin nukkua pidempään. Tee vaikka nimettömänä lastensuojelu ilmoitus. Mahtaa olla kyse aika nuoresta äidistä kun tarve "hengailla" ilta myöhään on noin kova.Hurjalta kuullostaa.Ja tietenkin jos on levoton ni millaisilla kavereilla äiti aikaa viettää? Osaat varmaan itse arvioida onko äiti opastuksen tai tarkastuksen tarpeessa.[/QUOTE]

Lastensuojeluilmoitus mistä? Siitä että ei lukkiuduta neljän seinän sisälle joka ilta? Voi herttinen teitä pimeitä hysteerikkoja. OIkeasti melko pelottavaa, että tuollaisilla emännillä on kasvatusvastuu lapsistaan.

Senhän takia vauva-aika on rankkaa, kun vauvan ehdoilla mennään. Mutta se nyt vaan kuuluu siihen aikaan.:| Eipä sitäkään kauan kestä. Tokihan mäkin yritin vähän rytmiä vauvalle saada, mutta en ehkä tuolla tavalla.: /

Molemmat yhtä lailla outoja, sekä sinä että kaverisi. Mielestäni typerää joka ilta lasten kanssa olla jossain, mutta toisaalta mielestäni typerää myös rajoittaa elämä siihen, että joka ainoa ilta on pakko olla seitsemältä kotona.

No mutta, pakkohan mun on olla. Lapset aloittaa tammikuussa tarhan. Ja hoidossa on pakko olla viimeistään puoli kahdeksan. Enhän mä voi niiden kanssa missään iltamyöhään hengailla.

Olen puhunut kaverinikanssa tästä. JA hän sitä mieltä,e ttä lapsen ei tarvii nukkua hetikun on yö unilta herännyt.
Tämä ruli puheeksi kun oma lapseni alkoi valvomaan öitä. Kehoitti minua pitämäänlasta väkisin hereillä, koska hänkin tekee niin. JA käski myös iltaisin valvottamaan. Itse menen viimeistään 22.00 nukkumaan, koska noi kaksi muuta herää aikaseen jopa viikonloppuisin.
En tarkoita, että on pakko kotiin lukittautuu, mutta ei sekään mun mielestä fikusa oo, että joka ilta hengaillaan kauppakeskuksissa jne... he siis viettävät suurimman osan päivästä kauppakeskuksissa.

Yhteistyössä