kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
on raskaana ja on eronnut poikaystävästään. On harrastanut eroomisen jälkeen ja siitä tullut raskaaksi.
Nyt 7viikolla.
Mies ei halua lasta(on vasta 22v)ei oo ikinä halunnutkaan
Kaverini on jo kauan halunnut lapsen,tietenkin kumppaninsa kanssa.
No mies teitenkin on abortin kannalla. Kaveri ei osaa sanoa mitä tekis,kun hänen mielestään huono elämäntilanne,yksin sen joutuis kasvattaa,jos nyt mies ei kasvais yhtäkkiä.
Mutta taas ei oo varma

sanoin että älä tee aborttia jos et ihan varma asiasta.
ja voimia mitä tekeekin.

no hyvä.
mitä mieltä te muuten onko elämäntilanne huono. kaksi ammattia,työkokemusta.perhe tukemassa.Mutta sinkku ja mies ei halua lasta.
Sitä mä vaan mietin kun kaveri on halunnut lasta aina.No tietenkin hänen oma päätös

Mielestäni aborttia ei kannata tehdä jos ei ole siitä aivan varma. Jos tukea löytyy muualtakin kuin siltä mieheltä ja on elämänkokemusta ja valmius ryhtyä äidiksi niin ei se ole huono lähtökohta. Tärkeintähän on että lasta rakastetaan ja hänen eteensä tehdään kaikkensa. Kaverisi voi hyvinkin löytää uuden elämänkumppanin josta tulee lapselle isä vaikkei oma biologinen isä olisikaan kuvioissa.

mä oon periaatteessa yh kun mies poissa 5-21 kesäisin vieläkin enemmän joskus tietty poikkeksia että on kotona mutta harvoin.
Hoidan kahta muksua toinen 2kk ja toinen 2v. välillä hel...tin väsyny mutta en kuitenkaan pystyisi olemaan ilman näitä tuholaisia(vauva nukkuu tissi suussa tällä hetkellä).
mun mielestä miehiä löytyy vaikka olisikin lapsi ja olihan kaverillasi suku takana.ja joskus vaan helpompi olla ilman ukkoa lasten kanssa kuin ukon kanssa. :/ en suosittele aborttia koska töitäkin saa vaikka olisi lapsi. ja asioilla on yleensä tapana järjestyä.
ja mitä sitten vaikka lapsen isä ei ole kuvioissa? ite sain isän vasta 8v. isäpuoleni muutti meille silloin.

Ei sitä aborttia kannata tehdä jos itse kuitenkin haluaa lapsen. Kyllä se sun kaveri pärjää, vaikka mies ei osallistuisikaan. Eihän se tietty kivaa ole, mutta kyllä se pärjää.... Abortti jos rupeekin kaduttamaan niin sen kanssa on aika ikävää elellä....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:18 endie kirjoitti:
nää on hauskoja nää "kaveri"tarinat :p
no hard feelings.
ite en jaksain kaverin asioita täällä miettiä :snotty: kun en nää siinä mitään pointtia? :snotty:
:D no mulla ei taida olla mitään elämää kun pohdin näitä.
itsllä ei ole ammattia. on jo kaksi lasta ja aviomies. että ihan eri ilanne täällä

Yhteistyössä