E
en jaksa
Vieras
Olen ajatellut lasteni kanssa alkaa itsenäisesti harrastamaan enemmän liikuntaa. Siis esim. hölkkäämistä, uintia, hiihtoa, luistelua, kävelyä, juoksua jne. Lapset ovat 8v, 6v ja 5v ja tykkäävät ulkoilla ja tuntuu että heillä on liikaa energiaa aina välillä. Lapset ovat ajatuksesta olleet innoissaan ja lasten tahtisesti aiotaan edetä, ei minun. No kun kerroin kaverille tästä niin hän sanoi että voisi liittyä seuraan omien lastensa kanssa. Minulle se sopi mainiosti ja sanoin että minun pitäisi käydä ostamassa lapsille kunnon ulkoiluvaatteet, joissa ei tule kuuma vaikka juoksee tai hölkkää. Kaveri sanoi lähtevänsä mukaan ostoksille ja tänään sitten mentiinkin porukalla kiertelemään eri urheiluliikkeitä. Kaveri sanoi että käy parissa muussa liikkeessä ja sanoi että tavataan 20 minuutin päästä. Sillä välin ostin lapsille Icepeakin söpöt takit ja housut. Kaveri nosti tästä hirveän haloon, kuinka yritän esittää muille koska lapsilla on merkkivaatteet. Itseasiassa olen nähnyt monilla lapsilla Icepeakin, Adidaksen, Puman jne. takkeja, enkä pidä sitä erityisen outona jos haluaa kestävät ja hyvän näköiset vaatteet. Enkä pidä yhtään oudompana sitäkään jos ostaa lapsilleen esim. Cirafin vaatteita.
Edellisellä kerralla, pari kk sitten kaverilla oli palkokasvit nenässä koska olin ostanut lapsille Me&I:n, NameIt:in ja Metsolan vaatteita. Siis mikä siinä on että pitää suuttua toisen valinnoista esim. juuri näiden "merkkivaatteiden" ja "halpisvaatteiden" ja arvostella niitä suureen ääneen, en itse hyväksy sitä arvostelua kummastakaan vaateryhmästä ja on meidänkin lapsilla kaikenlaista Seppälän, Lindexin, H&M:n ja Cirafin vaatetta, vaikka itse noita "merkkivaatteita" suosinkin meidän lapsilla. Se vaatteiden merkki kun ei tee kenestäkään yhtään parempaa tai huonompaa ihmistä. Se on vain makukysymys ja mielipideasia (joskus toki myös taloudellinen kysymys).
Edellisellä kerralla, pari kk sitten kaverilla oli palkokasvit nenässä koska olin ostanut lapsille Me&I:n, NameIt:in ja Metsolan vaatteita. Siis mikä siinä on että pitää suuttua toisen valinnoista esim. juuri näiden "merkkivaatteiden" ja "halpisvaatteiden" ja arvostella niitä suureen ääneen, en itse hyväksy sitä arvostelua kummastakaan vaateryhmästä ja on meidänkin lapsilla kaikenlaista Seppälän, Lindexin, H&M:n ja Cirafin vaatetta, vaikka itse noita "merkkivaatteita" suosinkin meidän lapsilla. Se vaatteiden merkki kun ei tee kenestäkään yhtään parempaa tai huonompaa ihmistä. Se on vain makukysymys ja mielipideasia (joskus toki myös taloudellinen kysymys).