V
vieras ap
Vieras
Kaverin 9-vuotias muksu pyysi minua kaverikseen Facebookissa. Hylkäsin pyynnön ja myöhemmin kerroin kaverille, että hänen lapsensa pyysi minua kaverikseen ja kieltäydyin, koska olen kieltänyt omalta saman ikäiseltä lapseltani kysyiseen paikkaan liittymisen, koska on alaikäinen. Kerroin, ettei ole mielestäni reilua, että tällöin hyväksyisin kaverikseni lapseni kavereitakaan (kaverin lapsi on siis facebookissa valehdellut syntymävuotensa).
Sen sijaan, että kaveri olisi ymmärtänyt kantani, suuttui hän minulle! Kuulemma tällä tavoin nyt arvostelen hänen vanhemmuuttaan, kun hän kerran on antanut lapselleen luvan liittyä facebookiin! Voi jumalauta...ihan sama miten hän omansa kasvattaa, mutta minun oma saa kyllä pysyä lapsille tarkoitetuissa paikoissa kunnes täyttää sen 13 vuotta.
En oikeastaan kysy neuvoa, kunhan oli pakko avautua, koska olen niin suu auki täällä kaverin vihaisten viestien vuoksi!
Sen sijaan, että kaveri olisi ymmärtänyt kantani, suuttui hän minulle! Kuulemma tällä tavoin nyt arvostelen hänen vanhemmuuttaan, kun hän kerran on antanut lapselleen luvan liittyä facebookiin! Voi jumalauta...ihan sama miten hän omansa kasvattaa, mutta minun oma saa kyllä pysyä lapsille tarkoitetuissa paikoissa kunnes täyttää sen 13 vuotta.
En oikeastaan kysy neuvoa, kunhan oli pakko avautua, koska olen niin suu auki täällä kaverin vihaisten viestien vuoksi!