Kaveri sitten suuttui

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emppuliira:
Joo mä en voi sietää noita kiertoviestejä eli mielummin ei sit yhteydenottoa laisinkaan jos vaan niitä kerkee laittelemaan :D

Samoin!
Ja siksipä erään kaverin kanssa yhteydenpito on jäänytkin, koska hänen "kuulumiset" ovat olleet viimeiset 1,5 vuotta pelkkiä ketjukirjeitä. Tuon 1,5v hän on seurustellut, joten onhan se ymmärrettävää ettei aikaa muuhun ole :whistle:

No pitäiskö munkin sitten suuttua, kun sain kaverilta semmosen kiertoviestin, missä oli, että jos lähetät tän yhdelle, ni toiveesi toteutuu vuoden päästä, jos 2-5:lle ni "sillon ja sillon" ja niin eespäin.
Ja se lähetti sen vaan mulle ja lopussa luki, et ei ole kiire (siis hänen toiveellaan, jonka se viesti lupas toteuttaa).
Hän tietää, että vihaan niitä ja vihaan niitä ja vihaan niitä ja olen jonkun verran kuitenkin taikauskoinen.
No, kuuluuko munkin suuttua?

En ole lapseton, enkä sinkku... Silti minuakin ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka laittelevat sählöpostina vain joitain ketjukirjeitä tai vitsejä. Ne eivät jaksa naurattaa kovin kauan, koska aika lailla ne samat jutut kiertää ihmiseltä toiselle, joten samaa vistiä saattaa tulla useampiakin. Jollei ole aikaa pitää yhteyttä muulla tavoin, kannattaa yhteydenpito lopettaa kokonaan. Minä en ainakaan toivo sähköpostiini ketjukirjeitä. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja finttu:
No pitäiskö munkin sitten suuttua, kun sain kaverilta semmosen kiertoviestin, missä oli, että jos lähetät tän yhdelle, ni toiveesi toteutuu vuoden päästä, jos 2-5:lle ni "sillon ja sillon" ja niin eespäin.
Ja se lähetti sen vaan mulle ja lopussa luki, et ei ole kiire (siis hänen toiveellaan, jonka se viesti lupas toteuttaa).
Hän tietää, että vihaan niitä ja vihaan niitä ja vihaan niitä ja olen jonkun verran kuitenkin taikauskoinen.

no senhän sinä aikuisena ihmisenä varmaankin pystyt itse päättämään,onko aihetta suuttua vaiko ei..

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ne höpöviestit osaa olla aika ärsyttäviä. Mielummin moni kuulee ystävästään ihan henkilökohtaiset kuulumiset, kuin lukee jotain ketjukirjeitä. Ei kai siinä sen kummempaa.

Samaa mieltä. Mä olisin varmaan laittanut vaan, että perhe-elämä pitää niin kiireisenä, etten kerkiä nyt heti vastaamaan, mutta kirjoitan joskus päikkäriaikaan enemmän..

oolrait. Teen noin jatkossa. Mua vaan ärsytti itteenikin se, että toinen "kehtaa loukkaantua" kun mä en heti kiinnostu siitä "kun ei ole vieläkään löytynyt sopivaa miestä"... Ja mitä mä VOIN sen kuulumisia kommentoida kun ne on aina samat? Ja tyyli on neidillä oikeesti se, että joskus voisi katsoo peiliin...

:xmas: Ööh eli kaverisi taisi suutua aiheesta... Sinä et vaan ollut kiinnostunut hänen kuulumisistaan ja et sillä vastannut? Syynä ei siis ollutkaan ajanpuute?

Ja taas taitaa olla niin, että mamma itse pilaa välit ystäviin lapsen saatuaan... En tajua, miten ystävän asiat voilakata kiinnostamasta! Kyllä se sopivan miehen löytäminen on sinkulle ihan yhtä tärkeetä kun sopivan vaipan löytäminen sun muksulle. Meillä ainakin ystäviä kiinnostaa puolin ja toisin toisen asiat. Ja noita ketjukirjeitä ei pitäisi lähettää kenellekään! Puhumattakaan että vastaisi sellaisella ystävän kirjeeseen! Haloo...

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ne höpöviestit osaa olla aika ärsyttäviä. Mielummin moni kuulee ystävästään ihan henkilökohtaiset kuulumiset, kuin lukee jotain ketjukirjeitä. Ei kai siinä sen kummempaa.

Mä taas olen sitämieltä, että mietityt höpö-viestit on ihania. Siis mietin mitä kenellekin lähetän ja mielestäni kaverit tekee samoin, vaikka ne on ketjuviestejä, ne on henkilökohtaisia. Työpaikalta voi heittää semmoisen, mutta ei oikein kirjoittaa kunnon viestiä ja jos saan jonkun ystävyydestä kertovan ihanan viestin kyllä naivisti kuvittelen, että kaveri on miettiny kenelle sen laittaa, eikä vaan pukannu koko osoiteluettelolleen.

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
taidat olla huono ystävä..yleensä ne jotka saavat lapsia ovat pettyneitä ystäviin jotka ei enää pidä yhteyttä. sun kaveris pitää,mutta sä et! mistä se sitten puhuis jos ei niistä omista ehkä sun mielestä jo turhista jutuista. olet varmasti ollut itse samassa tilanteessa joskus,tuskin oot aina seurustellu vakavasti. turhaa vinkumista! jos et osaa olla ystävä,älä ole. musta sä oot nyt tosi lapsellinen. jopa mä kerkeen pitään yhteyttä mun ystäviini vaikka on lapsia hoidettavana ja koti mitä siivota sekä mies kenenkans viettää laatuaikaa. johan sä siinä ajassa kerkeet kirjoittaa kivan kunnon mailin ystävällesi kun roikut tällä palstalla. sori nyt,mun mielipide..turhaa ruikutusta. tässä ei oo sun kaveri tehnyt mitään väärää,ja on oikein että asiasta sanoo,tottakai! muuten sitä ihmettelis miks kaveria ei puhu eikä oikein enää edes niitä maileja lähettele..

Ja nyt olen ihan samoilla linjoilla!

Mulla on todellakin aikaa kirjotalla tänne palstalle (samalla ajalla olisin voinu laittaa tietty postia vaikka kavereille ja päivittäin niin teenki, sekä soittelen että viestittelen), vaikka mullakin on lapsia! Mutta jotkut mun kavereista on näitä niin helvetin kiirellisiä, jotka ei "yksinkertaisesti kerkee" laittaa ikinä postia, soittamaan tai vastaan viesteihin. On se kumma miten joillakin voiki olla niin kiire. No, ei siinä mitään, sen edestään löytää... sitte joskus.

Joten ap, toi on NIIIIIN turhaa ruikutusta ja selittelyä. Ihan oikein sait kyllä ystävältäs palautetta. Ystävyydessä ku kato tarvitaan kaks osapuolta, jos et jaksa pitää yhteyttä ni voisit ees varmaan kertoo sen sun kaverilles.

Alkuperäinen kirjoittaja finttu:

Mä en tiedä, mutta mä postan niistä aina noi pelottelut ja lupaukset ennen eteenpäin lähettämistä, jos siis on joku muuten ihana viesti, niinkun joskus on, ja pelkkiä pelottelu-lupaus viestejä en lähetä ollenkaan. Mutta oikeesti uskon, että myös noi höpö-postit voi olla henkilökohtaisia ja juuri minua ajatellen eteenpäin laitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla on todellakin aikaa kirjotalla tänne palstalle (samalla ajalla olisin voinu laittaa tietty postia vaikka kavereille ja päivittäin niin teenki, sekä soittelen että viestittelen), vaikka mullakin on lapsia!

Mutta toisaalta tällä palstalla ja ystävillä on eroa...siis mä ainakin toivon, että mun ystävät keskittyis vähän enemmän muhun kun mä tähän palstaan ja haluan itse oikeasti ajatella sitä ihmistä, jonka kanssa olen tekemisisä, kun täällä palstalla suoltaa vaan jotain tylsistynyttä aivojen nollaamista...mä en osaa selittää, mutta mun mielestä niitä ei todellakaan voi verrata, palstailua ja ystävien kanssa tekemisissä oloa! Vaikka aikaa menis saman verran, ystävän kanssa haluais olla oikeasti läsnä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Joillain, jotka lähettävät noita ketjukirjeitä on vielä näkyvissä iso lista osoitteita, joille kaikille ovat lähettäneet sen kerralla :o :headwall:

No tää siinä ehkä ärsyttää kaikista eniten..
Että kun edes se ketjuviesti ei ole ajatuksella mulle lähetetty, vaan nään heti että se viesti on lähetetty ainakin 25 muullekin. Että joo, kiitos vaan muistamisesta.. :kieh:
Roskiin menee mulla suoraan kaikki ketjuviestit.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Mulla on todellakin aikaa kirjotalla tänne palstalle (samalla ajalla olisin voinu laittaa tietty postia vaikka kavereille ja päivittäin niin teenki, sekä soittelen että viestittelen), vaikka mullakin on lapsia!

Mutta toisaalta tällä palstalla ja ystävillä on eroa...siis mä ainakin toivon, että mun ystävät keskittyis vähän enemmän muhun kun mä tähän palstaan ja haluan itse oikeasti ajatella sitä ihmistä, jonka kanssa olen tekemisisä, kun täällä palstalla suoltaa vaan jotain tylsistynyttä aivojen nollaamista...mä en osaa selittää, mutta mun mielestä niitä ei todellakaan voi verrata, palstailua ja ystävien kanssa tekemisissä oloa! Vaikka aikaa menis saman verran, ystävän kanssa haluais olla oikeasti läsnä.

Mun mielestä kyllä tosiaanki voi verrata, eli jos sulla on vaikka 1/2 - 1 h aikaa putkeen heilua täällä, montakohan tekstaria/sähköpostia kerkeisit siinä ajassa laittaan kavereille. Ehkäpä jonku ihan kunnon puhelunki ottamaan. Eli jos kerkee täällä heiluun ni ei voi väittää ettei "ehdi" pitää yhteyttä kavereihinsa. Mun mielipide...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

lienee tarkoitettiin sitä et jos on aikaa kirjoittaa tänne niin sen saman ajan olis voinut käyttää siihen et laittaa niitä kuuluisia sille ystävälle.. typerää sanoa ettei ole aikaa pitää yhteyttä jos täällä ehtii pyöriä. pieni muistaminen ystävälle ei vie taatusti kauaa aikaa.. ja kun kertoo oikeista asioistaan niin se on jo enemmän läsnä olemista kuin ketjukirjeen lähetys.

Kuumimmat

Yhteistyössä