Orvokki
Minä alan tuntemaan itseni todella luopioksi, koska 1v 2kk vanha tyttäreni istuu nyt takapenkillä turvaistuimessaan naama menosuuntaan päin syystä, että toisin päin sitä istuinta ei vanhan 2-ovisen volvon takapenkille edes saa. Mutta kun joudun ehkä siirtämään hänet kohta siinä istuimessa etupenkille, koska olen raskaana ja en itse mahdu häntä sinne asettelemaan... ehkä minun pitäisi valmiiksi vetää jo ranteet auki, niin ei sitten satu kolarissa mitään? Vai pitäisiköhän ihmisten keskittyä enemmän siihen turvalliseen ja ennakoivaan ajamiseen silloin, kun muista turvallisuustekijöistä ei ole vahinkotilanteessa ehkä apua?
Kuitenkin, olen hämmästynyt, että meitä seitkytlukulaisia on näinkin paljon vielä hengissä, koska silloin ei vielä nykyaikaisia rahastusmeiningillä varusteltuja turvasitäjatätä-laitteita oltu keksitty. Joten anteeksi siitäkin.
Kuitenkin, olen hämmästynyt, että meitä seitkytlukulaisia on näinkin paljon vielä hengissä, koska silloin ei vielä nykyaikaisia rahastusmeiningillä varusteltuja turvasitäjatätä-laitteita oltu keksitty. Joten anteeksi siitäkin.