Kaveri sai sentään vauvan,oikean ihmisen alun,siitä on iso vastuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4 lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

4 lapsen äiti

Vieras
Mun siskoni on omituinen,siis en tiedä mikä sitä taas vaivaa:(
Mun siskon kaveri sai reilu 2kuukautta sitten vauvan ja nyt siskoni ilmoittikin että ei tule meille viikonloppuna kuten oli sovittu,no OK ei siinä mitään MUTTA kun hänen täytyy mennä kaverilleen sillä onhan hän sanut vauvan.Puhui siitä vaavista siis tyyliin kun ethän sä voi tajuta ja ymmärtää, et tajuuks sä et sillä mun kaverilla on nyt oikeesti vastuu oikeasta ihmisestä ja sitä on nyt mentävä auttamaan ja onhan se niin ihmeellistä kun sai vauvan ja jännä että se on kasvanut toisen masussa jne... Ah ette edes jaksaisi puoliakaan lukea jos koko kehumistarinan lapsen syntymästä ja lapsen ihmeellisyydestä kertoisin teille :)
No se mikä tästä tekikin ihmeellistä on tämä,eli siskon kaveri on saanut elävän ihmisenalun ja kaikkee mutta siskoni taisi unohtaakin että minullakin on 4 lasta ja jokainen siis on ollut vauva joten sellaista ihmeellistä,vai olikohan se sittekin niin että minun lapseni syntyi jokainen vasta 4-5vanhana :laugh: Sanoin siskolleni suoraan että ei se mitään,voidaan katsoa sitten joku muu viikonloppu ja ymmärrän toki jos hän on nyt menossa kaverilleen yökylään kun on uusi vauvakin mutta nyt taisit unohtaa että minullakin on ollut 4 vauvaa ja tiedän sen ihmeellisyyden johon siskoni vähätellen naura että kyllä huomaa etten tajunnut ja ehkä sen sitten joskus tajuan jos oman vauvan hankin.Miten tulikin tunne sanot mitä sanot hakaan turhaan päätäni seinään,eli jospa sitten tekisin minäkin vauvan kun en kerran ole tuota ihmeellistä asiaa vilä kokenut

Ehkä asia tuli nyt vasta siskoasi tarpeeksi lähelle, varsinkin jos kaverinsa on samaa ikäluokkaa hänen kanssaan. Jos sinä olet vanhempi, ei asia ole oikeasti ollut hänelle omakohtainen aiemmin. Hän voi samaistua ystäväänsä ehkä paremmin kuin sinuun. Älä loukkaannu turhasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Ehkä asia tuli nyt vasta siskoasi tarpeeksi lähelle, varsinkin jos kaverinsa on samaa ikäluokkaa hänen kanssaan. Jos sinä olet vanhempi, ei asia ole oikeasti ollut hänelle omakohtainen aiemmin. Hän voi samaistua ystäväänsä ehkä paremmin kuin sinuun. Älä loukkaannu turhasta...

näin juuri

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

näin juuri

Meillä on siskoni kanssa 2vuotta ikäeroa ja tämä siskoni averi on minun ikäinen,mutta kai hän nyt vasta sisäisti koko vauva uutisen kun kaveri sen sai.Ja en loukkaantunut,siis minua lähinnä nauratti koko tilanne kun ei sisko kulta ytajunnut että minullakin on kyllä kokemusta vauvasta;)

Alkuperäinen kirjoittaja 4 lapsen äiti:
taisit unohtaa että minullakin on ollut 4 vauvaa ja tiedän sen ihmeellisyyden johon siskoni vähätellen naura että kyllä huomaa etten tajunnut ja ehkä sen sitten joskus tajuan jos oman vauvan hankin.Miten tulikin tunne sanot mitä sanot hakaan turhaan päätäni seinään,eli jospa sitten tekisin minäkin vauvan kun en kerran ole tuota ihmeellistä asiaa vilä kokenut

Jaa, siis se ei vissiin kässännyt, että sulla on jo ollut neljä omaa vauvaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja 4 lapsen äiti:
taisit unohtaa että minullakin on ollut 4 vauvaa ja tiedän sen ihmeellisyyden johon siskoni vähätellen naura että kyllä huomaa etten tajunnut ja ehkä sen sitten joskus tajuan jos oman vauvan hankin.Miten tulikin tunne sanot mitä sanot hakaan turhaan päätäni seinään,eli jospa sitten tekisin minäkin vauvan kun en kerran ole tuota ihmeellistä asiaa vilä kokenut

Jaa, siis se ei vissiin kässännyt, että sulla on jo ollut neljä omaa vauvaa :D

Tämä kohta muakin ihmetytti :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

näin juuri

Meillä on siskoni kanssa 2vuotta ikäeroa ja tämä siskoni averi on minun ikäinen,mutta kai hän nyt vasta sisäisti koko vauva uutisen kun kaveri sen sai.Ja en loukkaantunut,siis minua lähinnä nauratti koko tilanne kun ei sisko kulta ytajunnut että minullakin on kyllä kokemusta vauvasta;)

Siltikin. Kun sinulla on jo neljä lasta niin ilmeiseti olet kerennyt olemaan äiti jo vähän kauemmin mitä siskosi kaveri. Siskosi on siis todennäköisesti mieltänyt sinut äidiksi jo aikapäiviä sitten mutta tälle kaverille tilanne on ihan uusi ja ihmeellinen.

Ihanaa että siskosi elää nyt noin kaverinsa mukana ja haluaa auttaa häntä. Suloisen liikuttavaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
ootkos ap nyt jotenkin mustis? Kuulostaa siltä.

Anna siskon iloita kaverinsa vauvasta!!! Toiset vauvat ovat läheisempiä kuin toiset!!

En ole mustin,päinvastoin olen onnellinen että siskoni menee heille nyt auttamaan parhaansa mukaan ja toivonkin että olen jotain pientä voinut opettaa siskolleni jotta hän taas osaa olla avukseen kaverille:)
Mutta koko tilanne vain huvitti juuri siksi kun minulla on 4 lasta,eli se miten siskoni minulle puhui niin jäi kyllä tunne kuin minä olisin saanut lapset sitten vasta kun ne tosiaan on ohittaneet vauva iän :laugh:

Ja nyt tämä kateelinen lähtee katsomaan kaupoilta jos minäkin laitan siskoni mukana pienen viemisen uudelle tulokkaalle,sillä tunnen ja tiedän kyseisen tytön tai äitihän hän nyt on:)

p.s ja jos tosiaan sinulla noin paha olla kuten vieteistäsi annat ymmärtää niin olisiko tänään se päivä kun menet rohkeasti mielenterveystoimistosta kysymään vähän apuja psyykkeeseesi ;)

oioi ap, mikä sulle tuli? :hug: Oiskos sulla ittelläs hermo kireellä?

Kunhan vaan kysyin? Jotenkin omituinen tuo aloitusviesti oli ja sitä kommentoin, ei ollut tarkoitus suututtaa. Vielä toinenkin :hug:

Yhteistyössä