kaveri pahoitti mielen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meille odotetaan suurella hartaudella toista lasta ja tää mun kaveri on tehnyt taas tänään käydessään kaiken mahdollisen että mä "katuisin" tätä raskautta. kun kaksi lasta on niin paljon vaikeampaa kuin yks, että sitä on koko ajan väsynyt ja seksielämäkin loppuu.ja miten vaikeeta on saada kaks muksuu hoitoon mihinkään esim. yökylään ja kuinka monet parisuhteet loppuu ku toinen lapsi tulee ja sekoittaa kaiken.
mua niin masentaa ja mietin, et onhan osa noista tottakin =( ... miten teillä elämä ( se arki ) on muuttunut eniten kun toinen tullu? meillä tämä ensimmäinen lapsi olis 4 vuotias jo kun toinen syntyy et ei sentäs kahta vaippaikäistä olisi.

Ei se ole vaikeempaa, jos on kaksi taikka yksi. Niistä on toisilleen seuraa ja samalla tavalla niitä saa hoitoon, ku mitä yhtäkin saa. Älä usko kaverias. aika ilkeä se on näköjään. Kysy siltä suoraan, että mitä se yrittää sulle oikein sanoa!

oiskos se kaveris vähän kateellinen? tai katkera? onkos sillä itellään lapsia?

voin lohduttaa 3 pienen lapsen äitinä, että vaikka hetkellisesti on raskasta niin kyllä siitä selviää. oma aika, nukutut yöt ja taivaallinen seksi palaavat kyllä vielä. mulla nuorin on nyt 1-vuotias ja voin sanoa että helpolla pääsee kun on lapsista seuraa toisilleen ja isommat voi kattoo pienempien perään. ja seksi on parempaa kun ikinä ennen!

älä kuuntele tommosia, jotka tahallaan yrittää vaan pahottaa toisen mielen. sinä ja miehes sitä arkea elätte niiden tenavien kanssa ja tiedätte mitä jaksatte ja mihin venytte. onnea pikku kakkosesta!!

Kiva kaveri sulla! Onko kateellinen vai omaan elämäänsä pettynyt... Jotkut hullut ne tekee 3 tai 4 tai enemmänkin lapsia... Missä ihmeen välissä ne nukkuu ja sekstailee... :D

No ei se toka meillä ainakaan mitään sen ihmeemmin muuttanu! Ei loppunu seksielämä eikä tullu avioeroa! Helpommin sitä osaa tokaa jo hoitaakin eikä enää ota niin paineita kaikesta kuin esikoisen kanssa. Meillä muksujen ikäero on 2v ja onhan se alussa vähän rankempaa, mutta nyt kun kuopus lähentelee 1v niin noista on jo seuraa toisilleen.

just just!Kiva kaveri |O
Meillä 3lasta ja arki muuttunut äänekkäämmäksi |O
teidän esikoinen jo vauvan synnyttyä,sen verran iso,että hänestä on paljon apua vauvan hoidossa jne...
Pyh,jätä omaan arvoonsa tollaset puheet!!

kiitos kaikille ihanista tsemppi viesteistä. kyllähän mä tiedän, ettei kannattais ottaa itteensä, mutta joskus vaan harmittaa ja tarvii kuulla joltain muulta, että älä välitä.

Montako lasta sillä kaverilla ?
Minä henkilökohtaisesti koin asian niin, että toinen lapsi kyllä teki meistä vasta lapsiperheen. Yhden kanssa kaikki oli niin helppoa, toisella aina vapaata lapsesta illat, omaa aikaa ihan tarpeeksi, kun taas kahden kanssa perheestä tuli jo ihan duunia. Kovaa työtä. Kun yksilapsinen perhe oli vielä lapsettomaan perheeseen rinnastettava, koska aikaa riittää työlle, harrastuksille ym

Mutta eihän kaikki koe samalla tavalla, varsinkin jos on mummot, sukulaiset ja tutut lähellä, jotka voi joskus viihdyttää esikoista kun /jos mustasukkaisuus iskee päälle.

Yhteistyössä