Kaveri oli lastensa kanssa vähävaraisille tarkoitetulla leirillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joooo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joooo"

Vieras
Siis se oli ilmainen, viikon pituinen leiri. Sitä ennen kaveri oli kahden viikon ulkomaanmatkalla Euroopan ulkopuolella ja nyt se lähti vielä Eurooppaan viikon reissulle. Ei siinä muuta mutta mä en nyt oikein ymmärrä että mitä se teki tuolla leirillä kun sillä kerran on varaa matkustela ympäri maailmaa. Kun leiri oli tarkoitettu niille kellä ei oo varaa lähteä mihinkään lasten kanssa kesän aikana. Mun mielestä sen paikka ois pitäny tarjota jollekin jolla ei oikeesti oo varaa viedä lapsia mihinkään. No, tämä nyt vaan on mun mielipiteeni. Kiitos.

[QUOTE="joooo";24359462]Siis se oli ilmainen, viikon pituinen leiri. Sitä ennen kaveri oli kahden viikon ulkomaanmatkalla Euroopan ulkopuolella ja nyt se lähti vielä Eurooppaan viikon reissulle. Ei siinä muuta mutta mä en nyt oikein ymmärrä että mitä se teki tuolla leirillä kun sillä kerran on varaa matkustela ympäri maailmaa. Kun leiri oli tarkoitettu niille kellä ei oo varaa lähteä mihinkään lasten kanssa kesän aikana. Mun mielestä sen paikka ois pitäny tarjota jollekin jolla ei oikeesti oo varaa viedä lapsia mihinkään. No, tämä nyt vaan on mun mielipiteeni. Kiitos.[/QUOTE]

erittäin hyvä mielipide! Varmasti olisi löytynyt lapsi joka ei ole kesälomalla päässyt mihinkään.

Millähän tavalla olivat tuon ilmaisen leirin itselleen keplotelleet? Toivottavasti jäi hyvä mieli.

No en tiedä, en kehdannu kysyä. se vähän väliä valittaa kun rahat on loppu mutta silti sitä rahaa on lähteä ulkomaille kahteen kertaan kesän aikana. ja tuo ensimmäinen reissu Euroopan ulkopuolelle ei ollu todellakaan halpa. En sitte tiedä onko isänsä maksanu noi ulkomaanreissut, sillä on kyllä hyvätuloinen isä. Mutta silti. Jos mä olisin ollu sen asemassa nii en missään nimessä ois menny tuonne leirille vaan antanu paikan jollekin toiselle perheelle. Tiedän että sinne on paljon hakijoita eikä läheskään kaikki hakijat pääse sinne. Sellaisia perheitä joiden lapset ei koko kesänä pääse mihinkään.

Aina on ihmisiä jotka käyttää kaikki mahdolliset tilaisuudet hyväkseen eikä ajattelle muita. Ehkä vähävaraisille tarkoitettu leiri tekee vain hyvää sen tyyppisille ihmisille. Voisin kyllä kysyä perusteluja miten leirille hakivat.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä