E
Ella_Milla
Vieras
Uuh kun pakottaa päätä taas eilisten pileitten jälkee. Kaverilla on uus mies, joka on olevinaan niin kauheen ihmeellinen. On kai jotain hienoa ruottinsuomalaista sukua ja aatellinen yns. Ja mun kaveri on sitten olevinaan niin hienoa nii hienoa. Vaikkei ite osaa varmaan sanaakaan ruottia ja ei oo koulujakaan käyny.
Ja mitä tolla aatellisjutulla ees on nykyään mitään väliä. Vaui onko ? Ei toi mies oo ees mikään megarikas, autokin oli aikas tavallinen ?
Ärsytti vaan kun koko pileet meni sitten siihen, että kaikki ryömi ton tyypin ja mun kaverin pillin mukaan kun ne oli niin hienoja ? Ja olipa muka niin hienoo kun tyyppi vastas puhelimeen ja molotti ruottia. Ja jollekkin saksaa, on nääs kaikki kielet hallussa. Muijakaveri ite osaa hyvä ku englantia.
Mitä ite mieltä siitä että ollaan leuhkoja kun mies on muka hienompi ?
Ja mitä tolla aatellisjutulla ees on nykyään mitään väliä. Vaui onko ? Ei toi mies oo ees mikään megarikas, autokin oli aikas tavallinen ?
Ärsytti vaan kun koko pileet meni sitten siihen, että kaikki ryömi ton tyypin ja mun kaverin pillin mukaan kun ne oli niin hienoja ? Ja olipa muka niin hienoo kun tyyppi vastas puhelimeen ja molotti ruottia. Ja jollekkin saksaa, on nääs kaikki kielet hallussa. Muijakaveri ite osaa hyvä ku englantia.
Mitä ite mieltä siitä että ollaan leuhkoja kun mies on muka hienompi ?