kaveri imettää vaikkaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
vaikka maitoa ei tule juuri lainkaan, vauva imee rintaa jonkun aikaa, etenkin nukkumaan ruvetessa. kaveri ei ollu muistanu juoda tarpeeks kun maito nousi rintoihin niin maidon tulo loppu. mut mitä järkee imettää vaikka maitoa ei tulekkaan.

minulle se sitten on katkera kun minulta tulee maito suihkuamalla, ja minun vauvalle ei rinta kelpaa... se ärsyttää kun hänen vauva haluis imee mut ei ole mitä imeä ja mulla ois maitoa vaikka muille antaa....

huoh...

No ehkä sitä järkeä on kaveris touhuissa, että sen maidon saa nousemaan kyllä uudestaan jos vaan imettää ja muistaa juoda tarpeeks. Ja jos maitoa tulee vähänkin niin on ihan hyvä jos jaksaa imettää. Vauva saa siitä hyvät vasta-aineet...

On sullaki ongelmat. ;)

Muoks. Siinähän ois teille ratkaisu, vaihtakaa vauvoja! Toinen ees sais maitoo. :laugh:

Pelkästä vähäisestä juomisestako se maidontulo loppui? En oikeen usko. Mulla ei ainakaan juominen vaikuttanu ollenkaan vaikka oon aina ollu tosi huono juomaan. Aina on maito riittäny. Mutta hyvä, että äiti jaksaa vielä sinnitellä, jospa se maito nousis uudelleen.

no mä join kun hullu ja muutenkin yritn kauheesti mutta joka ikinen kerta imetyssattu ja oli niin vaivalloista että imetyksen lopetin 6vk:njälkeen nuorimmalla taas imetin1v5kk ja enemmänkin olisin voinut mutta alko suku jo hiillostamaan ja kyllähän se sit jo hieman kyllästyttikin =)

Kannusta kaveriasi. Syö juo ja lepää tarpeeksi. Ja imettää niin paljon kuin vauva tahtoo. Kyllä se siitä taas nousee.

Älä nosta itseäsi korokkeelle vain sen takia että sulta tulee maitoa vähän enemmän.

Jos paremmaksi pitää laittaa niin mä lypsin sektiota seuraavana päivänä paridesiä maitoa kun rinnat olivat niin täynnä eikä vauva jaksanut syödä enempää. Teeppäs sama sektion jälkeen.

Kannusta kaveriasi äläkä ole ylimielinen kakkiainan

Ei vauva suostuisi olemaan rinnalla, jos sieltä ei tule maitoa. eli taitaa vauva saada sieltä rinnoista maitoa ! Mistä sä sen tiedät, että sieltä kaverin rinnoista tule maitoa?

Yhteistyössä