Kaveri ei taida luottaa muhu tippaakaan :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Sitä miekkosta olis sairaalassa kattomassa lauantai päivällä ja kaveria pyysin kuskaamaan mua. Autoon istuttua sanoi ettei lähtisi mukaan vaan saisin auton käyttöön ja mun täytyy tulla klo19.00 takas ku hänellä on menoa.(juu toi on luottamusta)
Noh, kello olis sillon jo neljä ja matka hänen kämpille kesti n 15min. Mä, lähdin matkaan kohti sairaalaa jota ennen vein lapset äidilleni joka kesti matkoineen täältä n 50 min menin sairaalaan johon kesti saada auto parkkiin jonkun aikaa ja siellä sairaalassa olin ehkä vartin koska aikaa ei jäänyt :( Jos olisin tiennyt ton aika rajan niin olisin pyytänyt jonkun muun eikä mulla olis ollu niin kiire.

No, jokatapauksessa olin sitten loppujen lopuksi 15MIN myöhässä ja puhelimesta akku loppu josta mainitsin alussa että se saattaa loppua..
Kaveri oli aivan stanan vihainen mulle ja sano ettei koskaan enää lainaa mulle autoa plus että kun pääsin kotio oli tullu viestiä että no, ootko tulossa ja Meinaatko edes palauttaa sitä autoa!?!? :( Mua ei koskaan oo "syytetty"/epäilty että varastaisin toisen auton yms. Ja kun olin sen 15 min myöhässä ja ehkä vähän vähemmänkin niin siitä sitten tollaset pultit... :/ Paha mieli tuli kun syyttelee ja suuttuu niin hiivatisti...

Anteeksi purkaantuminen (TAAS) mutta teki hyvää... Kehukaa haukkukaa ei mua haittaa mulla on nyt parempi mieli :saint:

No, jos kaverillasi oli jokin todella tärkeä meno ja tiukka minuuttiaikataulu, niin sitten tavallaan ymmärrän häntä. Plus jos olet sellainen ihminen joka aina myöhästyy sen vartin (näitäkin ihmisiä on ) niin se alkaa ajan mittaan ärsyttää, ja sitten voi joku kerta tosiaan keittää yli ja tulee sanottua pahasti. Mutta joo oot kyllä oikeassa, että harvinaisen tyly tyyppi, tolla asenteella saa välit poikki nopeasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Aikamoinen harmaana:
No, jos kaverillasi oli jokin todella tärkeä meno ja tiukka minuuttiaikataulu, niin sitten tavallaan ymmärrän häntä. Plus jos olet sellainen ihminen joka aina myöhästyy sen vartin (näitäkin ihmisiä on ) niin se alkaa ajan mittaan ärsyttää, ja sitten voi joku kerta tosiaan keittää yli ja tulee sanottua pahasti. Mutta joo oot kyllä oikeassa, että harvinaisen tyly tyyppi, tolla asenteella saa välit poikki nopeasti...

Se siinä onkin kun mä en ole eikä se loppujen lopuksi mennyt mihinkään vaan alkoi kuulemma murjottaa niin paljon että peru kaikki menot ja pysyi kotona (kuulin yhteiseltä kaverilta joka olis kans siellä) :o

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Jos olet eroamassa niin hittoako sen äijän takia juokset pitkin poikin ystävyyssuhteiden kustannuksella?!

Niih, no se on monimutkanen juttu ja uusii asioita on tullu ilmi (ei miehestä mutta siihen liittyvää) en jaksa alkaa kertomaan täällä koska paskanjauhannaksi sitä kuitenki väitetään yms...ei vaan nyt jaksa sellasta...

Kaverisi kyllä ylireagoi joo, mutta ehkä kun olitte sopineet klo 19 ja kun minuutit kuluu ja ketään ei kuulu, niin varmaan sillä sit vaan meni hermot kun ei voinu tietää että olet vain 15min myöhässä. Ja sen takia sitten se turhautuminen tuli ulos liiankin jyrkästi.

no emmä tiedä oliko tuo sen kohtaus nyt 15min arvoista. mutta en itsekkään enää autoa sulle lainais. Sä sait siltä auton lainaks moneks tunniks ja nyt sä kitiset jostain että sulle jäi niin vähän aikaa. olisit vieny lapset lähemmäksi hoitoon tai ottanu mukaan.. ei se sun kaveris syy oo että sä väännät nuota tenavia etkä saa hommatuksi omaa autoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Little miss marsh:
Jos olet eroamassa niin hittoako sen äijän takia juokset pitkin poikin ystävyyssuhteiden kustannuksella?!

Niih, no se on monimutkanen juttu ja uusii asioita on tullu ilmi (ei miehestä mutta siihen liittyvää) en jaksa alkaa kertomaan täällä koska paskanjauhannaksi sitä kuitenki väitetään yms...ei vaan nyt jaksa sellasta...

kerro toki, pitäähän meidän tietää mitä salkkareiden seuraavassa jaksossa tapahtuu! mä oon jo koukussa tähän stoorriin, tulis hyvä kirja!? mulla on aina sama laulu päivästä toiseen: herätys, kahvi, paska, lapset pihalle, ruoka, leikkiä/unet, ruoka ukolle+muille ku tulee töistä, ulos, iltapalat, unipuuhat, sit ukon kaa katsotaan telkkaa kunnes nukahdan. seuraava päivä onkin tosi jännä, sama alusta

Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Jos tiesit jo etukäteen, että aikataulu menee tiukille, niin ois kannattanu parempi päivä ottaa

enkä mä olisi kyllä suuttunut jos kaveri on 15min myöhässä...

Oliko sulla alunperin tarkoitus myöhästyä? Mihin se aika sitten meni?
Mua ainakin vit*tti, kun kaveri kirkkain silmin vanno palauttavansa auton ajoissa, mutta toisin kävikin..
Etkö tosiaan osannut laskea, että jos penskat vie hoitoon, niin menee aikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
no emmä tiedä oliko tuo sen kohtaus nyt 15min arvoista. mutta en itsekkään enää autoa sulle lainais. Sä sait siltä auton lainaks moneks tunniks ja nyt sä kitiset jostain että sulle jäi niin vähän aikaa. olisit vieny lapset lähemmäksi hoitoon tai ottanu mukaan.. ei se sun kaveris syy oo että sä väännät nuota tenavia etkä saa hommatuksi omaa autoa.

:o :o Mä menin sieltä sairaalasta hakemaan avaimia että saan auton

Alkuperäinen kirjoittaja tylsimys:

kerro toki, pitäähän meidän tietää mitä salkkareiden seuraavassa jaksossa tapahtuu! mä oon jo koukussa tähän stoorriin, tulis hyvä kirja!? mulla on aina sama laulu päivästä toiseen: herätys, kahvi, paska, lapset pihalle, ruoka, leikkiä/unet, ruoka ukolle+muille ku tulee töistä, ulos, iltapalat, unipuuhat, sit ukon kaa katsotaan telkkaa kunnes nukahdan. seuraava päivä onkin tosi jännä, sama alusta

Nii just

No vaikuttaa vähän siltä ettei tosiaan luota... :( Mä en osaisi kuvitellakaan omista kavereistani, että joku tuolla lailla räjähtäisi tai vihjaisi, että aion auton varastaa, vaikka olisin tunnin myöhässä. Mutta oli se kyllä sun syy, että olit myöhässä...! Miksi et selittänyt kaverille heti niitä välimatkoja, siis jo ennenkuin starttasit? Täytyihän sulla olla ne tiedossa. 3 tuntia on kuitenkin aika pitkä aika lainata autoa yhtä sairaalareissua varten. On melkeinpä järjetöntä sahata kaikenkaikkiaan 2h 45min autolla ja olla 15min perillä. Mä en olis kyllä noin lyhyttä visiittiä varten vienyt muksuja mihinkään, vaan ottanut mukaan ja ajanut takaisin palauttamaan auton ajoissa... Siltikin, mun mielestä sun kaveri suhtautui aika jyrkästi asiaan, mutta hän lainasi auton, joten eipä voi oikein syyttää kuitenkaan huonoksi kaveriksi.

Kaveri lainasi ap:lle auton, ja sanoi kellonajan milloin tarvitsee sen takaisin. Fiksu lainaaja yrittäisi tulla vähän etuajassa, mutta viimeistään silloin, kun on sovittu. Sen sijaan ap:tä ei näy ja puhelin on pois päältä. Ymmärrän, miksi ystävä kilahti...

15 minuutin myöhästyminen saattaa joskus olla tosi paljon. Tuskin kaveri oikeasti epäili, ettet palauttaisi autoa, vaan purki turhautumistaan siitä, että myöhästyi itse menostaan, koska sinä myöhästyit. Mä ainakin voisin hyvinkin kysyä nimenomaan "meinaatko sä tuoda sen auton vai et?" jos olen myöhästymässä siksi, että kaveri on lainannu mun autoa eikä ole tullu silloin kun on sovittu, enkä tarkoittaisi sillä sitä, että kuvittelisin kaverin varastavan autoni, vaan että meinaatko tulla nyt vai joskus myöhemmin.

Juuri näin

Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Jos tiesit jo etukäteen, että aikataulu menee tiukille, niin ois kannattanu parempi päivä ottaa

En tiennytkään vaan ajattelin ehtiväni enkä mä olisi kyllä suuttunut jos kaveri on 15min myöhässä... Ja sekin että en mä nyt auton pöllimisestä syyttelis ennen ku olis tunti tai pari kulunut...

Sait auton klo 16:00, jätit kaveris kotio klo 16:15 ja et siinä vaiheessa tienny että sulle tulee kiiru ehtiä takas reissulta jossa jo lapsen vienti vie 50 minuuttia per suunta???? (ja tähän vielä plus matka sairaalalle ja takas + paikanpäällä oloaika).

:o :o Mä menin sieltä sairaalasta hakemaan avaimia että saan auton

Miks lapsi pitää viedä 50 min ajomatkan päähän hoitoon että voi hakea avaimet sairaalasta?