Kaveri alkoi kertomaan yksityisiä s. asioita...

  • Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
oho
ja siis 25v on tunnettu ja ei ole tullut puheeksi koskaan moiset. Nyt alkoi kahvilla meillä avautumaan, että hän on kuulemma huono sängyssä ja huono ottamaan suihin jne. Olin ihan että ???

Ei minusta kuulu kahvilla tuollaisia jutella. 4v lapsi vielä lähellä..
En osannut sanoa muuta kuin, että sellaista se on.. :(
 
jahas
mä taas en koskaan IKINÄ parhaan kaverinkaan kanssa puhu varsinaisesti seksistä tai mistään likaisista yksityiskohdista, ihan yleisesti voidaan jotain heittää muttei syvemmälle mennä.
Mun mielestä seksi kuuluu mun ja miehen kahden keskisiksi asioiksi ja puhutaan siitä yhdessä jos siltä tuntuu. :)
 
oggi
kyllä ystävälle voi mun mielestä puhua (ei tietty lapsen kuullen), mutta musta on aika outoa, kun mun miehen kaverin naisystävä rupesi heti ensitapaamisella (bileissä tosin) kertomaan mulle heidän seksielämästään, että kuinka hän on nymfomaani ja haluaisi aina kimppakivaa ja kertoi mitä välineitä heillä on käytössä ym. hän on myös joskus yrittänyt houkutella mua siihen kimppaan mukaan. tästä syystä en haluakaan häntä nähdä ja välttelen tilanteita joissa tiedän hänen olevan paikalla.
 
Ne on niitä parhaita kavereita, joiden kanssa voi puhua kaikesta eikä niitä ole kuin muutama. Häntä varmaan vaan ahdisti niin ja halus purkaa itseään sulle. Toki ei 4v. kuullen välttämättä olis tarvinnut. Ystäväs tarvii kuuntelijaa ja jos sulla antaa vinkkejä sen parempi.
 
4v lähellä, mutta oliko niin lähellä että kuuli?
Jos tälle ystävälle on mies tokaissut vaikka riidan yhteydessä tuollaista...varmaan halusi tukea?

"Sellaista se on". Ei varmaan ihan tarkalleen ottaen reaktio jota hän toivoi?
 

Yhteistyössä