Kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saga-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saga-

Uusi jäsen
02.08.2006
16
0
1
Heips!
Oon 22-vuotias tyttönen Oulusta ja olis kiva tutustua uusiin ihmisiin kirjeitse tai mailitse ja ehkä oikeastikin tavata. En oo alunperin Oulusta ja mulla on aivan liian vähän kavereita täällä. :'(
Asun avoliitossa ja ollaan vasta alettu yrittää esikoista, toivottavasti pian tärppää. Lapsijutuista siis ainakin olis kiva jutella ja toki muustakin :)
Tykkään mm. kirjallisuudesta, elokuvista, shoppailusta, ruokabileistä (laitetaan yhessä ruokaa ja mässäillään =) ), keskusteluista kahvin tai kaakaon äärellä. Oon melko ulospäin suuntautunut tuttujen seurassa, mutta ahdistun isoissa ihmisjoukoissa tai hirveän pinnallisten ihmisten seurassa.
Meillä on neljä kissalasta, joten elukoistakin on kiva jutella.
Laittele yksityisviestiä niin vaihdetaan osoitteita, maili- tai ihan kotiosoitteita ja tutustuttaan :D

Moi!
Asun avoliitossa. Perheeseen kuuluu esikoistyttö 7kk ja 1.v.koira. ei kyllä asuta lähelläkään oulua. n.60km matkaa tulee tampereelle. mutta olisi siltikin kiva tutustua tai kirjotella ja vaihtaa ajatuksia.
mun osote mianka@suomi24.fi

Moi!

Olen 26v äiti. Perheeseen kuuluu mieheni 30v ja poikamme 1v ja 6kk.Toisesta lapsesta haaveillaan.
:)
kotipaikkani on aika lähellä oulua ja kyllä siellä oulussa tulee käytyä:)
Asutaan Lahden lähellä.

Harrastan:kirjeenvaihtoa,lukemista,uintia ympäri vuoden.Avantouinti on ihanaa.Pyöräiltyä tulee paljon.

jos kiinnostaa ota yhtettä:
heidis_80@luukku.com.
uudet ystävät on aina tervetulleita

:hug:

täällä olis 21v 1,5v vanhan poijan äiti. olen avioliitossa ja perheeseen kuuluu myös tietysti mieskin, joka on samanikäinen kanssani. meillä on myös yksi isokokoinen koira.

mulla ei ole myöskään kavereita kuin muutama, kun kaikki vaan erkani lapsen myötä, tai sitte loput lähti toiselle puolelle suomea.
tarvis tosissaan sellasta ystävää, jonka kanssa voi puhua välillä muutakin kuin lapsista =)

jos kiinnostaa niin pistä mailia os maria_kalkaja@netti.fi

asutaan limingassa!

Hei!

Täältä löytyis 22-vuotias 2 kuukauden ikäisen neidin äiti. Perheeseemme kuuluu myös isä, koira ja kani. Asumme Oulun lähistöllä. Kiva olisi tutustua uusiin ihmisiin kun alkanut tuntumaan että kavereita ympäriltä vähentynyt.

Voit laittaa mailia osoitteeseen: marru_m@hotmail.com

täällä olis kans äiti 23v. esikois poika on reilut 3vuotta ja toista ootellaan.. =) jos haluat kirjoitella tai muuten vaihtaa osoitetta yms niin laita mulle mailia ja osottees??

päivät on aikas yksinäisiä ku ukko on töissä ja oon poitsun kans kaksin kotona! :'(

perheeseemme kuuluu myös kaks kissaa.. =)

pistäppäs mailia tuleen osotteeseen : finlux83@suomi24.fi

niin ja saa muutkin äidit kirjoitella! :p :wave:

Moikka.
Täällä ois kans yks kotiäiti,asumme tosin muhoksella,mutta oulussa tulee käytyä todella usein :)
En myöskään itse ole täältä kotoisin ja siksi on myös tosi vähän kavereita :(
Olen 20 vuotias ja perheesemme kuuluu,5kk tyttö,kaksi ja puolivuotias poika ja melkein 4 vanha tyttö,sekä mieheni ja kaks koiraa.

Ota yhteyttä jos juttu seura kelpaa :)
jenni.karejoki@luukku.com

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.11.2006 klo 14:56 nenni kirjoitti:
Moikka.
Täällä ois kans yks kotiäiti,asumme tosin muhoksella,mutta oulussa tulee käytyä todella usein :)
En myöskään itse ole täältä kotoisin ja siksi on myös tosi vähän kavereita :(
Olen 20 vuotias ja perheesemme kuuluu,5kk tyttö,kaksi ja puolivuotias poika ja melkein 4 vanha tyttö,sekä mieheni ja kaks koiraa.

Ota yhteyttä jos juttu seura kelpaa :)
jenni.karejoki@luukku.com
Jenni mä kirjoitin sulle :wave: :wave:

Yhteistyössä