Kavereita Kokkolan seudulta?

Hei!

Olen muuttanut Kokkolaan puolisen vuotta sitten enkä ole oikeen tutustunut keneenkään. Nyt yksinäisyys alkaa riittää ja olisi kiva saada kävely-/kahvittelu- tai ylipäätänsä seuraa :)

Olen 25-vuotias meleko tuore pojan(3,5kk) äiti, ja oman (sen joka asuu kotiseutuvilla) sekä miehen kaveripiirien ensimmäiset "lapselliset" joten jonkin sortin tukiverkkoa tässä haeskelen. Tietysti ei haittaa jollei ole lapsia :) Minulle kelpaa seura kuin seura, pääasia että pääsisin joskus tuulettumaan arjesta mukavassa seurassa :)

Viimeksi muokattu:
Hei,

Täälläkin kaipaillaan seuraa muista Kokkolon seudulla asuvista. Odotan syyskuussa syntyvää esikoista. Kokkolassa olen asustellut reilun vuoden verran yhdessä mieheni kanssa. Uusia kavereita ei ole liiaksi asti vastaan tullut ja olisi mukavaa löytää samanhenkistä seuraa. Olen syntynyt -83. Laitelkaa yksityisviestiä, jos haluatte tutustua paremmin. =)

Täällä kans yks ex-kokkolalainen, joka tosin ei asusta kovin kauhean kaukana ja jolla on aina toisinaan kulkemista kokkolassa :) Olen 22-vuotias ja minulla on 3kk poika. Kokkolassa ei tutuillani lapsia ole, joten eip ole tullut vauvauintia tms. kokeiltua kun ei ole seuraakaan.

Yhteistyössä