Käveletkö peppu keinuen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hieps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hieps

Vieras
Sillain siis todella keinuen?
Mulla ei varmaan keinu yhtään, ainakin siltä tuntuu. Muutenki kävelen jotenki jäykästi.. mistähän siihen sais apua? Jotain vinkkiä kenelläkään?

Mäkin kyllä usein käytän korkeita korkoja, että ehkä se sit keinuukin. Osaan niillä kuitenkin kävellä joten kai se keinuu. Tuli vaan tosta peppumainoksesta mieleen. Pitää käskeä jonkun kuvata mua kun kävelen. :D

Tuollainen taitaa kuulua teini-ikään :) Ei kai kukaan aikuinen nyt tarkoitusella kulje peppu keinuen :)) En ainakaan ole kiinnittänyt sellaiseen mitään huomiota.

[QUOTE="huoh";22012686]Onhan se niin helvetin hienoa kerätä katseita ihan tahalleen persettä keinuttamalla.
MInusta se on tosi noloakin. :D[/QUOTE]

Et kai ole tosissaan? Onko jäykkänä kävely jotenkin coolimpaa? Kumpihan mahtaa olla lantiolle ja selälle terveellisempi vaihtoehto...

Musta on ihan luonnollista kävellä niin että liike lähtee lantiosta :D On vapautunut tunne kävellessä kun antaa osiensa liikkua luonnollisesti.
Kyllä siinä peräpää heiluu jonkin verran, hassua olisi kävellä niin jäykästi ettei mitään liikahdusta puoleen tai toiseen tapahtuisi.

Mä ainakin ymmärsin, että kyse ei ollut mistään lantion ylipyörittämisestä, vaan ihan luonnollisesta kävelystä.

Mahtaa olla aika paljon lukkoja kropassa, jos normaalisti kävellessä lantio ei keinu yhtään.

[QUOTE="huoh";22012793]En minä mistään jäykästä paskasta puhunutkaan, vaan tarkoitin normaalia kävelyä vs. lantion ylipyörittäminen[/QUOTE]

Tässä ei kukaan muu kuin sinä puhunut mistään lantion ylipyörittämisestä.

Yhteistyössä