Käveleekö muiden miehet aina kotona boxereillaan? Häiritseekö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kymysys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi kun kulkiskin. On meinaan senvertaa hyvä näky, että kyllä sitä kattelis ihan mielellään :p Kyllähän tuo joskus iltasella suihkun jälkeen niin tekee, mutta sais siis tehdä useamminkin :D

Raja toki menee siinä, että ei täällä nyt koko päivää alusvaatteissa hypitä...jotta lasten kaverit tosiaan voi tänne tulla jne.

No kulkee, todellakin. Kai sitä nyt hemmetti omassa kodissaan saa mukavasti olla. Itsekin usein olen ihan puolipukeissa. Toki jos vieraita tulee niin meillä puetaan, mutta ei meillä olla koko aikaa pukeissa vain siksi että vieraita SAATTAA tulla.

[QUOTE="vieras";26768079]No kulkee, todellakin. Kai sitä nyt hemmetti omassa kodissaan saa mukavasti olla. Itsekin usein olen ihan puolipukeissa. Toki jos vieraita tulee niin meillä puetaan, mutta ei meillä olla koko aikaa pukeissa vain siksi että vieraita SAATTAA tulla.[/QUOTE]

Sitäpaitsi helteellä on kiva olla alasti, mitä väliä jos sattuu olemaan vieraita just silloin. Tai lasten kavereita. Omassa kodissaanhan saa olla vaikka nakuna :)

[QUOTE="vieras";26768128]Sitäpaitsi helteellä on kiva olla alasti, mitä väliä jos sattuu olemaan vieraita just silloin. Tai lasten kavereita. Omassa kodissaanhan saa olla vaikka nakuna :)[/QUOTE]

jos satuit lukemaan, niin kyllä meillä puetaan kun vieraita tulee. Ihme imbesillejä tännekin pesiytyy

[QUOTE="vieras";26768135]jos satuit lukemaan, niin kyllä meillä puetaan kun vieraita tulee. Ihme imbesillejä tännekin pesiytyy[/QUOTE]
No mutta enhän minä sille mitään mahda että teillä asuu imbesillejä : / Vai tarkoitiko että teidän vieraat on imbesillejä? Ei ole kivaa sekään :(

Kyllä meillä mies kulkee kalsareissa kotona eikä se haittaa yhtään. Miehellä on niin hyvä kroppa, että sitä voi aina katella :p Jos tulee vieraita, lasten tai aikuisten, niin kyl se sit laittaa shortsit tai verkkarit jalkaan.

Kyllä minunkin mies pukee jos tulee vieraita mutta tuskaillee kun joutuu pitää vaatteita lasten kavereiden takia.

Kerran mies istu tietsikka sylissä kun tyttö tuli kaverinkaa. Ei ehtinyt pukea ja eihän ne boxerit sieltä tietokoneen alta näkyneet. Tää kaveri oli kysynyt meidän lapselta onko sun isällä housuja olleskaan ;) Tästä ja lapselle kammo siitä mitä on isällä päällä...

Lisään vielä ettei minunkaan miehen kropassa mitään vikaa ole :) Mutta en pidä niitä boxereita kuiteskaan maailman seksikkäimpinä vaatekappaleina. No ehkä se johtuu siitä että oon tottunut siihen että miehellä on sellaset jatkuvasti jalassaan...

Ei, yleensä se vetää pelkät verkkarit tai college-housut jalassa... Ilman paitaa.

Meillä MÄ olen se, joka liikkuu pelkissä boksereissa ja rintaliiveissä. Jos vieraita tulee, heitän paidan päälleni. Joskus myös housut.

No ei se nyt mitenkään AINA, mutta varsinkin iltaisin kun tuskin mitään vieraita enää tulee niin turhat vaatteet kyllä lentää pois. Nopeaa se on vetästä verkkarit jalkaan jos ovikello soi, ja tekeekin siis niin.

Mutta kyllä mua saattais vähän ärsyttää jos hengailis pitkin kämppää kalsareissa myös vieraiden aikaan.
Mä vähän järkytyin kerran kun kaverille menin käymään ja siellä hänen mies oli sitten juurikin boxereissa vastassa ovella. Kyllä siinä vähän jotenkin vaikeaksi meni kun tyyppi suhasi näkökentän ohi, yritti vaan olla kattomatta mihinkään :D

Meillä hengaillaan vähissä vaatteissa aina jos ei ole vieraita. Kämppä on tosi lämmin noin huhtikuusta lokakuun puolelle. Talvella hengataan pitkissä kalsareissa ja villasukissa. Kyllä omassa kodissa pitää saada olla rennosti, muualla voi sitten pönöttää. Eikä kukaan todellakaan tuo tänne vieraita sopimatta siitä ensin muiden kanssa.

kaikki meidän perheen miehet kulkee sisällä boxereissa eemusta iltaan, lapsille laitetaan yöksi yöpuvut ja mies heittää ne boxeritkin pois.

vieraita jos tulee niin mies vetää päälyshousut jalkaan( jos ovat muita kuin sukulaisia) kulkee anoppilassakin boxerit jalassa sisätiloissa.

Minua ei häiritse jos mies on boxerit jalassa, mutta kyllä mielestäni kavereiden aikana on soveliasta vetää kudetta päälle ja vetääkin, eli siinä ollaan yhtä mieltä.

Riisu sinä alusvaatteisilleen seuraavalla kerralla kun miehen tuttuja tulee kylään, niin voipi sitten vähän miettiä asiaa muidenkin näkökulmasta...

Meillä mies on aina kotona boxereissa. Ja minä pikkareissa ja rintsikoissa. Lapset monesti laittaa pikkarit ja t-paidat heti kun tiedetään ettei mennä enää ulos. Tottakai vaatteita lisätään jos vieraita tulee, mutta omissa oloissa aina ollaan vähissä kamppeissa. Jos lapset ovat poissa kotoa, me miehen kanssa ollaan alasti. Saunan jäähyllä istutaan ulkona alasti, ei pyyhkeet päällä. Alastomuus on vapauttavaa.

Mä en jakasisi ihmetellä sitäkään, jos joku kalsareissa oven tulisi mulle avaamaan. Näyttää noista meidän kylän ukoista osa touhuavan pihallakin kalsareissa ja jokunen täysin nakunakin.

Poikamme yhden kaverin isä avaa oven lähes aina pelkissä boxereissa. Noloa mulle.
Emme mene koskaan yllättäin vaan vierailusta on sovittu äitien kesken...
Oma mies kulkee kotona collegehousuissa/ sortseissa/farkuissa. En mäkään pelkissä
pöksyissä hillu yleensä.

[QUOTE="vieras";26768187]No mutta enhän minä sille mitään mahda että teillä asuu imbesillejä : / Vai tarkoitiko että teidän vieraat on imbesillejä? Ei ole kivaa sekään :([/QUOTE]

Sinä olet se imbesilli.

Kyllä minunkin mies pukee jos tulee vieraita mutta tuskaillee kun joutuu pitää vaatteita lasten kavereiden takia.

Kerran mies istu tietsikka sylissä kun tyttö tuli kaverinkaa. Ei ehtinyt pukea ja eihän ne boxerit sieltä tietokoneen alta näkyneet. Tää kaveri oli kysynyt meidän lapselta onko sun isällä housuja olleskaan ;) Tästä ja lapselle kammo siitä mitä on isällä päällä...

Vai oikein kammo.

Kyllä mä muistan omasta lapsuudesta että meni jollekkin kaverille ja siellä sattu olemaan iskä aamukalsareissa tai äiti pelkkä pyyhe päällä, eikä kukaan sen suurempia traumoja saanut. No, ehkä ne lapset sitten saa joiden omassakaan kodissa ei koskaan näyttäydytä ilman koko vaatekertaa.

Kotona mies on useinmiten boxereissa ja t-paidassa, joskus pelkissä boxereissa kesällä, talvella saattaa olla pitkät kalsarit. Pojalla sama juttu, nyt kesällä saattaa kumpikin olla pelkissä boxereissa.

Itselläni usein kotona legginsit ja trikoopaita. Meidän lapsi ei vielä tuo kavereita kotiin kun on sen verran pieni, eikä muutenkaan tule koskaan vieraita niin ettemme tietäisi asiasta etukäteen. Silloin ilman muuta kaikilla on asianmukaiset vaatteet päällä.

Yhteistyössä